Przetargi.pl
Remont elewacji frontowej i klatki schodowej budynku przy ul. Kotlarskiej 22 w Świdnicy .

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji frontowej i klatki schodowej budynku przy ul. Kotlarskiej 22 w Świdnicy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przy ul. Kotlarskiej 22 w Świdnicy w zakresie: - remont elewacji budynku ; w tym: - elewacja frontowa południowo-zachodnia - powierzchnia brutto (liczona po zewn. obrysie) - 129 m2 - elewacja zachodnia (boczna) - powierzchnia brutto (liczona po obrysie zewn.) - 25 m2 - szerokość elewacji - 9,37 m - wysokość elewacji (wysokość ściany z gzymsem wieńczącym) - 14,8 m, - remont klatki schodowej w budynku; CPV 45110000-1 ; 45410000-4 ; 45440000-3 ; w tym: - powierzchnia klatki schodowej do remontu (pow. brutto) - 70 m2 - ilość kondygnacji na klatce - 4 - wysokość kondygnacji - 3,65 m. Remontowany budynek wpisany jest do wykazu zabytków miasta Świdnicy. Na realizację inwestycji Inwestor uzyskał dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A. Wykonanie remontu elewacji zachodniej i południowo-zachodniej, w tym : 1. wykonanie robót rozbiórkowych: - usunięcie skorodowanych, odparzonych tynków elewacji; - usuniecie skorodowanych, odparzonych i zasolonych części detali architektonicznych, - usunięcie z powierzchni elewacji starych powłok malarskich - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - usunięcie zbędnych lub wymagających odnowienia elementów instalacji i stolarki 2. wykonanie impregnacji tynków, wzmocnienia i uzupełnienia ścian, - przemurowanie pęknięć w ścianach, - wykucie uszkodzonych parapetów i gzymsów, - uszczelnienie styków opasek ościeżnicowych, listew i cokołów, - uzupełnienie tynków, gzymsów i fryzów, - czyszczenie i wzmacnianie pow. ścian, listew dekoracyjnych, fryzów, kartuszy, konsol i gzymsów na elewacji, - gruntowanie pow. ścian i elementów wystroju architektonicznego, 3. wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej: - wymiana obróbek blacharskich z wykonaniem i montażem gzymsów, pasów elewacyjnych, podokienników, obróbek murów ogniowych, pasów okapowych (z rozbiórką i montażem pasa okapowego z dachówki karpiówki) - wymiana rur spustowych z wykonaniem nowych z blachy miedzianej, z wymianą koszy zbiornikowych z blachy miedzianej, z wymianą podejścia z rur żeliwnych - naprawa pokrycia dachowego z blachy - uszczelnienie miejsc uszkodzonych. 4. wykonanie na elewacji: - tynków zewnętrznych renowacyjnych na parterze ze wzmocnieniem , - tynków zewnętrznych zwykłych (powyżej parteru) z uzupełnieniem profili ciągnionych na elewacji, z wykonaniem bonii prostokątnych, - okładziny cokołów z kamieni typu skały osadowe, piaskowe, wapienne miękkie, - demontaż i montaż tablic znaków drogowych umieszczonych na elewacji, 5. wymianę stolarki: - wykucie i wstawienie nowych okien zespolonych z obsadzeniem podokienników (2 szt.), - wykucie i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych (1 szt.), - wykucie i wstawienie nowej witryny, 6. wykonanie robót ślusarskich: wymiana krat, czyszczenie i pomalowanie pozostałych elementów stalowych elewacji, 7. malowanie ścian i elementów wystroju architektonicznego elewacji farbami silikatowymi wg projektu kolorystyki elewacji, 8. remont instalacji odgromowej. 9. montaż i demontaż rusztowań, daszków ochronnych, zajęcie pasa drogowego na czas robót, B. Wykonanie remontu klatki schodowej, w tym: - odbicie uszkodzonych lub skorodowanych tynków i uzupełnienie tynków ścian i sufitów, - przetarcie istniejących tynków na stropach, biegach i spocznikach schodów, - gruntowanie i dwukrotne malowanie tynków ścian i sufitów, biegów i spoczników farbami emulsyjnymi, - gruntowanie i malowanie tynków ścian i cokolików farbami olejnymi, - malowanie olejne metalowych krat, balustrad, - opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej, - malowanie stolarki drzwiowej od strony klatki schodowej, - malowanie farbami olejnymi podłóg, - malowanie skrzynek pocztowych i innych drobnych elementów, - montaż i demontaż rusztowań, zgodnie z projektami budowlanymi, decyzjami o pozwoleniu na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie umową Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim Woj. Dolnośląskiego o dofinansowanie inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego. C. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy, - przed przystąpieniem do wykonywania kolorystyki elewacji, Wykonawca przedstawi próbki kolorystyki wykonane na elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym . - organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wywóz gruzu i innych materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów (koszty składowania ponosi Wykonawca), uporządkowanie terenu budowy, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3. Ogólna charakterystyka projektowanych robót: Planowane roboty wykonane będą na budynku wpisanym do gminnego wykazu zabytków. Remontowany budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Kotlarskiej prowadzącej do rynku w Świdnicy. Na parterze budynku zlokalizowane są usługi zajmujące 8,55% pow. całkowitej budynku. Budynek jest 4-ro kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, z dwuspadowym dachem z naczółkiem od strony ulicy, kryty dachówką ceramiczną. Elewacja pochodzi z przełomu XIX/XX w.. Nad 4-tą kondygnacją wykonano na elewacji masywny gzyms i gzyms wieńczący z akcentem nad oknami w formie łukowego wygięcia. Otwory okienne wykończone są opaskami. Na 1-szym i na 2-gim piętrze opaski zwieńczono dodatkowo gzymsem z płycinami wypełnionymi ornamentami. Elewacja na wysokości parteru obłożona jest płytkami ceramicznymi. Na klatce schodowej ściany są tynkowane i malowane farbami emulsyjnymi, stropy i schody drewniane. Remont elewacji tego budynku stanowi część działań rewitalizacyjnych w Świdnicy. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, w projektach budowlanych opracowanych przez Architektoniczną Pracownię Projektową s.c. A. Mikuła, B. Mikuła ze Świdnicy. Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 218. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj przed 16.03. 2010 r. przed godz. 9,00. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z tym, że: a) złożone w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): - z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: ; odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy PZP. 3. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w p-cie 8. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach