Kuratorium Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 385 222 , fax. 815 385 230
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty
ul. 3 Maja 6
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 385 222, fax. 815 385 230
REGON: 64732020000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kuratorium.lublin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji frontowej budynku od strony ul. 3 Maja 6 / ul. Żołnierzy Niepodległej 1 w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji frontowej budynku od strony ul. 3 Maja 6/ul. Żołnierzy Niepodległej 1 w Lublinie. Przedmiotowy budynek jest wspólną siedzibą dla 3 instytucji: Kuratorium Oświaty w Lublinie, Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Lublinie i Zespołu Poradni Nr 2 w Lublinie. Kamienica objęta jest ochroną konserwatorską, z uwagi, że usytuowana jest w granicach zespołu urbanistycznego Starego Miasta i Śródmieścia Lublina wpisanego do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/153. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) ustawienie rusztowań z osiatkowaniem i daszkami zabezpieczającymi, 2) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej przed uszkodzeniem, zabrudzeniem itp. 3) oczyszczenie ścierno-strumieniowe tynków elewacji zewnętrznej budynku, 4) skucie uszkodzonych, odspojonych i zasolonych tynków zewnętrznych na cokole i wykonanie nowych tynków renowacyjnych, 5) naprawa miejscowa tynków ścian, 6) naprawa tynków płyt balkonowych, 7) oczyszczenie barierek balkonowych i krat, 8) wymiana części obróbek blacharskich, 9) malowanie elewacji, barierek balkonowych i krat 10) wywóz i utylizacja gruzu, uporządkowanie terenu. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych stanowi Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dn.14.01.2019 roku), stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiORB wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm. - dalej ustawa Prawo budowlane) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczna. 5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót znaków towarowych należy rozumieć je jako przykładowe i należy je rozpatrywać jako przykład, a nie wskazanie konkretnego materiału. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. 6. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych (w formacie .doc dla opisów technicznych, .pdf dla rysunków). 7. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy miejsce na terenie Kuratorium, które Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki muszą być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie Kuratorium. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku wokół miejsca prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu sąsiadującego z obiektem po zakończeniu robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną a także Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego Obiektu. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji należytej jakości na cały przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, jednak nie więcej niż 60 miesięcy (UWAGA: termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ). 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w SIWZ. 11. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawce kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11