Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.-wlasność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej 8 - Stare Miasto 38 w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: rozbiórkę pokrycia z papy, wymianę deskowania, pokrycie dachów papą termozgrzewalną, wykucie z muru i wstawienie nowych okien, założenie belek stalowych, naprawienie cegieł, spoinowanie murów, odbicie tynków, uzupełnienie ścian, obsadzenie ościeżnic, czyszczenie konsol i opasek okiennych, wykonanie tynków, uzupełnienie detali architektonicznych, opasek okiennych i gzymsów, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie nawierzchni, wyrównanie terenu, wymurowanie ścian studni świetlikowych, wykonanie opaski betonowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % od ustalonej watości zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zał. nr 2 do siwz. Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał minimum 2 roboty budowlane o wartości minimum 80.000,00 złotych netto każda. Do wykazu należy załączyć minimum 2 referencje. b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych, c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). 1.4. Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja osady leśnictwa Zdroje na terenie działki 130/11 LP w miejscowości Bożenkowo gm. Osielsko
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku magazynowo- warsztatowego w Zamrzenicy
Dodano: 2016-07-08 - Budowa budynku gospodarczego na terenie Szkółki Leśnej w Białych Błotach
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-04 - Modernizacja osady Leśnictwa Tur
Dodano: 2016-06-29 - Rozbudowa i przebudowa obiektu Przedszkola nr 1 w Tucholi, w związku z rosnącymi potrzebami w zakresie usług edukacji przedszkolnej w gminie Tuchola
Dodano: 2016-06-27 - przebudowa internatu będącego w zasobach Technikum Leśnego w Tucholi w celu poprawy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-06-15 - Budowa budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu w osadzie leśnictwa Bielice
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja leśniczówki Długi Bród
Dodano: 2016-06-14