Przetargi.pl
Remont elewacji budynku przy ul. Armii Krajowej 43C w Łowiczu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2 B
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8376063; 8376098 , fax. 046 8376063
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu
    ul. Armii Krajowej 2 B 2 B
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8376063; 8376098, fax. 046 8376063
    REGON: 75045126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku przy ul. Armii Krajowej 43C w Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie elewacji budynku przy ul. Armii Krajowej 43 C w Łowiczu w zakresie: - odbicia starych tynków, - wykonania nowych tynków na ścianach i ościeżach, - wykonania tynku cienkowarstwowego silikonowego na ścianach i ościeżach, - wykonania tynku na cokole z mozaiki żywicznej, - wykonania obróbek blacharskich podokienników, - malowanie stolarki okiennej uprzednio malowanej, - uzupełnienie i naprawa stopni schodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone : * w pieniądzu, * poręczeniach bankowych, * gwarancjach bankowych * gwarancjach ubezpieczeniowych, *poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu Nr 46 1500 1689 1216 8005 2968 0000 Kredyt Bank SA filia nr 5 w Łowiczu ul. Podrzeczna 14 Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa Zamówień Publicznych; 4. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w sekretariacie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci którzy : 1. Spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 (ustawy). - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (ustawy). 3. Wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie elewacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Zaakceptują bez zastrzeżeń projekt umowy. 5. Złożą zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w wymaganym terminie jedną pisemną kompletną ofertę w języku polskim. 6. Wniosą wadium w formie zgodnej z niniejszą specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 (ustawy) - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto (po zaokrągleniu kwoty do pełnych setek zł), w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę). 3. Oświadczenie - wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie .- załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 3 do SIWZ do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 000 złotych. Dokumenty: 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i przy zawarciu umowy. Uwaga. Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjum okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum, określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego : Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Uwagi: a) Kopie dokumentów na każdej stronie winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Oferenta -- zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. b) Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. c) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. 7 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 9. Kosztorys ofertowy szczegółowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach