Gmina Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
- Data zamieszczenia: 2020-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
REGON: 41105079300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont elewacji budynku pałacu w Buczu oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku: remont bramy wjazdowej oraz nawierzchni dojazdowej do budynku. Oświetlenie elewacji frontowej budynku celem poprawy bezpieczeństwa" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia pn.: „Remont elewacji budynku pałacu w Buczu oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku: remont bramy wjazdowej oraz nawierzchni dojazdowej do budynku. Oświetlenie elewacji frontowej budynku celem poprawy bezpieczeństwa” -zagospodarowaniu części parku - terenu wokół budynku pałacu użytkowanego przez szkołę podstawową, a położonego w miejscowości Bucz przy ul. Kasztanowej 8. Szczegółowo zakres zagospodarowania jest związany z: • renowacją bramy wjazdowej z wykonaniem ogrodzenia z drzew liściastych , • wykonaniu nowej nawierzchni mineralnej po stronie elewacji tylnej budynku oraz fragmentu ścieżki wiodącej przez park w kierunku budynku zespołu szkolno – przedszkolnego na działce 223/5 • renowacji terenów zielonych [trawnika, klombu], • montażu ławek parkowych oraz wiaty rowerowej, • oświetleniu terenu - monitoring terenu: zestaw monitoringu dwukamerowego: ilość kamer-2 szt, rozdzielczość kamer - 1920x180, przybliżony czas archiwizacji: 22 dni. Zastosowanie zestawu CCTV: wewnątrz/zewnątrz. Przybliżony czas nagrywania min. 22 dni. Rejestrator min. 1 TB. Niniejszy przedmiot zamówienia to zadanie pn. „Remont elewacji budynku pałacu w Buczu oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku: remont bramy wjazdowej oraz nawierzchni dojazdowej do budynku. Oświetlenie elewacji frontowej budynku celem poprawy bezpieczeństwa”mająca na celu odnowienie pałacu w Buczu poprzez wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz zagospodarowanie części parku wokół pałacu służących zachowaniu dziedzictwa kulturowego, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. UWAGA: budynek pałacu wraz z parkiem został wpisany do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego, jako zespół pałacowy, pod numerem rej. 1539/A w dniu 08.01.1996 i podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej wraz z otaczającym go parkiem krajobrazowym. Na prowadzenie robót budowlanych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia wydane jest przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr 270/2018/A z dnia 28.05.2018r. W związku z powyższym roboty budowlane ujęte w opisie przedmiotu zamówienia należy prowadzić zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu nr 270/2018/A z dnia 28.05.2018r. UWAGA: budynek pałacu wraz z terenem przyległym stanowi szkołę podstawową, zatem roboty budowlane należy prowadzić w sposób uwzględniający konieczność zachowania ciągłości zajęć lekcyjnych oraz bezpieczeństwo uczniów i kadry szkolnej przebywających na zewnątrz i wewnątrz budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U.2019 poz. 700 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; h) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26 - Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie
Dodano: 2023-12-12 - Remont budynku nr 52 w m. Biedrusko
Dodano: 2023-12-11 - „Remont pomieszczeń Leśniczówki Stare Drzewce w Nadleśnictwie Włoszakowice”.
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie robót budowlanych dla zadnia pn. Zapewnienie bezpieczeństwa danych– etap II
Dodano: 2023-11-07