Gmina Gruta ogłasza przetarg
- Adres: 86-330 Gruta, Gruta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
Gruta 244
86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
REGON: 53429100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont elewacji budynku OSP w Boguszewie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
• Rozstawienie rusztowań ramowych przyściennych RR – 1/30 wysokość do 10m - 550m2 • Przygotowanie podłoża pod wykonanie prac elewacyjnych: nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,– ściany płaskie, powierzchnie poziome i ościeża – 550 m2 • Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR- 20 lub SN 20 gr. 2mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu ściany płaskie i powierzchnie poziome - 525m2 • Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR- 20 lub SN 20 gr. 2mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ościeża o szerokości do 20 cm – 25m2 • Dwukrotne malowanie elewacji farbą zewnętrzną sylikonową – 550m2 • Przygotowanie podłoża pod tynk żywiczny – uzupełnienie ubytków w elewacji oraz nałożenie podkładowej masy tynkarskiej na fundamencie budynku i obrysie schodów do wejścia do budynku – 50 m2 • Nałożenie tynku żywicznego na fundamencie budynku i obrysie schodów do wejścia do budynku – 50 m2 • Prace dodatkowe: uzupełnienie ubytków klejem, naprawa lub osadzenie nowych narożników – (3 szt. – 9 mb) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442120-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009 z dopiskiem: „Wadium - „Remont elewacji budynku OSP w Boguszewie”. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną