Przetargi.pl
Remont elewacji budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji budynku nr 1 na dz. nr 48/7 przy ul. 3-go Maja w Dukli ma charakter projektu renowacji elewacji budynku oraz wymiany pokrycia połaci dachowej wraz z obróbkami blacharskimi. Montaż rusztowania stalowego zewnętrznego o wys. 10 m - 918,00 m2. Daszki ochronne wzdłuż ściany frontowej budynku – 72,00 m2. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi - 499,21 m2 . Rozebranie rynien z blachy – 100,20 m oraz rur spustowych – 46,70 m . Wymiana elementów więźby dachowej – krokwie - 39,00 m. Wymiana elementów więźby dachu - 0,764 m3 . Ocieplenie kominów ponad dachem budynku -58,80 m2 . Pokrycie połaci dachowej blachą stalowa ocynkowana na podwójny rąbek 499,21 m2 . Montaż rynien dachowych – 100,20 m, montaż rur spustowych - 46,70 m. Obicie tynków wapiennych - 339,34 m2. Przygotowanie i oczyszczenie podłoża tynków zewnętrznych – 608,85 m2. Tynki renowacyjne kat IV na ścianach płaskich – 608,85 m2. Malowanie tynków ścian farbami renowacyjnymi – 785,26 m2 . Bonie prostokątne ciągnione na tynku zwykłym – 954,80 m. Renowacja gzymsów nadokiennego - 37,36 m , gzymsu między kondygnacyjnego – 59,60 m oraz gzymsu nadokiennego dekoracyjnego – 30,10 m. Renowacja elementów dekoracyjnych elewacji tryglify – 39 szt. maszkarony ozdobne –52 szt. maszkarony skromne 75 szt. Gzyms ozdobny „wole oczy” – 2 szt. płaskorzeźba – 1 szt., ornament roślinny – 2szt. Renowacja drzwi z drewna litego – brama główna wejściowa do budynku – 1 szt. Zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót określa projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik no niniejszej SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano – wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: za spełnienie tego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia 3 i 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporządzony ściśle na podstawie przedmiaru robót, bez ingerencji w części składowe norm, 4) oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach