Przetargi.pl
Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Chojnicach przy ul. Mickiewicza 44.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. Bankowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 975 009 , fax. 523 975 009
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. Bankowa 13
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 975 009, fax. 523 975 009
    REGON: 9162728300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmchojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Chojnicach przy ul. Mickiewicza 44.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, polegającego na: - remoncie elewacji frontowej i ociepleniu ścian szczytowych - ociepleniu ściany od podwórka II. Część I – remont elewacji frontowej i ocieplenie ścian szczytowych W zakresie planowanych robót ściany frontowej przewidziano: 1.1. Roboty demontażowe-skucie luźnych tynków i detali architektonicznych, demontaż obróbek blacharskich 1.2. Wykonanie tynków, boni oraz odtworzenie detali architektonicznych. Brakujące elementy architektoniczne elewacji odtworzyć – wykonać identycznie jak istniejące. Profile styropianowe zbroić siatką z włókna szklanego zatopionej w masie klejowej gr. 4-5mm. Dopuszcza się wykonanie zdobników z żywicy epoksydowej. 1.3. Wklejenie warstwy siatki na ścianach i w ościeżach 1.4. Wyprawa elewacyjna - gładź 1.5. Montaż nowych obróbek blacharskich z blachy cynkowej 1.6. Malowanie elewacji farbami silikonowymi zawierającymi kwarc Szczegółowy opis prac zawarty jest w decyzji i projektowanej kolorystyce Konserwatora Zabytków Miasta Chojnice oraz w przedmiarze stanowiącym załącznik do niniejszego SIWZ. W zakresie planowanych robót ścian szczytowych przewidziano: 2.1. Roboty demontażowe-skucie luźnych tynków, wymiana obróbek blacharskich 2.2.Oczyszczenie, zagruntowanie i ocieplenie styropianem gr. 12 cm, siatka, wyprawa elewacyjna (gładź) oraz malowanie III. Część II - ocieplenie ściany od podwórka W zakresie planowanych robót przewidziano: 1.2. Roboty demontażowe-skucie luźnych tynków, demontaż obróbek blacharskich oraz rur spustowych 1.3. Oczyszczenie, zagruntowanie i ocieplenie styropianem gr. 12 cm, siatka, wyprawa elewacyjna (gładź) oraz malowanie 1.4. Wymiana parapetów zewnętrznych 1.5. Montaż rur spustowych i nowych obróbek blacharskich IV. Szczegółowy zakres prac określają następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis prac zawarty jest w decyzji i projektowanej kolorystyce Konserwatora Zabytków Miasta Chojnice oraz w przedmiarze – jako załącznik 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych elewacyjnych - Warunki techniczne wykonywania robót elewacyjnych – jako załącznik V. Szczególne wymagania wykonywania robót. 1. Roboty prowadzone będą w budynku czynnym, zamieszkałym, w związku z tym wymaga się prowadzenia robót w sposób możliwie mało uciążliwy dla mieszkańców. Prace głośne należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z administracją budynku. 2. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt wystąpi do stosownych jednostek administracyjnych o zgodę na dojazd niezbędnego sprzętu do remontowanego obiektu. 3. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt wystąpi do stosownych jednostek administracyjnych o wszystkie pozwolenia i uzgodnienia(np. zajęcie pasa drogowego jeśli będzie konieczność) niezbędne do prowadzenia prac. 4. Administracja obiektu, w którym będą prowadzone roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia zapewni wykonawcy nieodpłatnie punkty poboru wody i energii elektrycznej. 5. Gruz i odpady z rozbiórek wykonawca robót będzie gromadził w pojemnikach ustawionych w miejscach uzgodnionych z administracją obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 6. Powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez administrację obiektu. 7. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót. 8. Wykonawca wykona we własnym zakresie odpowiednie zabezpieczenia wejść do budynku wraz z całym terenem przylegającym do zakresu robót. 9. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekt do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego. VI. Uporządkowanie terenu po wykonaniu wszystkich robót. Należy skoordynować prace prowadzone przez wszystkich Wykonawców. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załącznik Nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - techniczna Załącznik Nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót, który stanowi formę pomocniczą Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia to 3 lata na roboty budowlane licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości Część I – 4.000 zł, słownie: cztery tysiące złotych Część II – 1.200 zł słownie: tysiąc dwieście złotych 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego (data i godzina). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. Nr 44 8146 0003 0000 1041 2000 0030 5. Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument wadium należy dołączyć do oferty 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o okresie gwarancji na formularzu oferty oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach