Przetargi.pl
„Remont elewacji budynku i ogrodzenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu”

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010, , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, , fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji budynku i ogrodzenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Numeracja wg SIWZ IDW: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na: • w części podstawowej: dokończenia remontu elewacji wschodniej i attyki północnej (usunięcie przebarwień i zanieczyszczeń, uzupełnienie ubytków, napraw tynków, usunięcie skruszonej zaprawy między cegłami i uzupełnienie fug), izolacji pionowej ścian fundamentowych, drenażu opaskowego i opaski żwirowej oraz remontu portalu wejścia głównego, schodów i elementów granitowych, renowacji witraży i okna drewnianego na elewacji zachodniej a także remontu pomieszczeń piwnic i naprawie elementów wskazanych w dokumentacji projektowej dotyczących obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu. • w części dodatkowej (w ramach przewidzianego PRAWA OPCJI): remont ogrodzenia (usuniecie przebarwień, śladów wandalizmu, zanieczyszczeń organicznych, wtórnych elementów i fragmentów muru, uzupełnienie ubytków, brakujących detali, zdjęcie zniszczonych tynków i nałożenie nowych oraz usuniecie skruszonej zaprawy miedzy cegłami i uzupełninie spoin, osuszanie i zabezpieczenie ścian fundamentowych, wymiana bramy wjazdowej i odtworzenie nawierzchni) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Poznaniu. Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje również realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót, zostają udostępnione pomocniczo / orientacyjnie, celem dookreślenia zakresu przedmiotowego zamówienia, w szczególności rozdzielenia zakresu, który zostanie zrealizowany w ramach części podstawowej prac oraz prac, których realizacja zależeć będzie od skorzystania przez Zamawiającego z przewidzianego w zapisach umowy w sprawie zamówienia PRAWA OPCJI (część dodatkowa – remont ogrodzenia); szczegóły dotyczące przewidzianego PRAWA OPCJI zawarto w zapisach wzoru umowy w sprawie zamówienia – Załączniku nr 1 do SIWZ). Uwaga: Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą obiektu zabytkowego – wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A 291 decyzją z dn. 09.IX.1986 r. Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej, tj.: Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia. Należy urządzić i zabezpieczyć plac budowy w sposób umożliwiający bezpieczne użytkowanie szkoły podczas prowadzenia robót budowlanych. W szczególności roboty budowlane związane z remontem elewacji i piwnic nie mogą spowodować przerwy w funkcjonowaniu placówki i uciążliwości podczas egzaminów maturalnych. Wymagana jest codzienna obecność Kierownika budowy i Kierownika prac konserwatorskich na budowie. Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji robót budowlanych. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV): • 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne • 45111100-9 - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze • 45111000-8 - Roboty ziemne • 45410000-4 – Tynkowanie • 45453100-8 – Roboty renowacyjne • 45442100-8 – Powłoki malarskie • 45330000-9- Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne, • 45310000-3- Roboty instalacyjne elektryczne 3.3. Zakres robót budowlanych został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej – projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2-3-4 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa została przygotowana przez: Archenika Sp. z o.o., ul. Jarochowskiego 51, 60-248 Poznań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 50 000,00 pln (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Wykonawca składa w ramach oferty: • Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wycenioną Tabelą Etapów Rozliczeniowych (TER stanowi treść oferty). • oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ, • pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, • wykaz doświadczenia Kierownika budowy w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 10 do SIWZ), • oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg Załącznika nr 12 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach