Przetargi.pl
Remont elewacji budynków: SOK i byłego hotelu Suwalszczyzna przy ul. Noniewicza 71 i 71A w Suwałkach

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynków: SOK i byłego hotelu Suwalszczyzna przy ul. Noniewicza 71 i 71A w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków: SOK i byłego hotelu Suwalszczyzna przy ul. Noniewicza 71 i 71A w Suwałkach. Zamówienie podzielone jest na części: Część 1 – Remont elewacji budynku SOK przy ul. Noniewicza 71 w Suwałkach Część 2 – Remont elewacji budynku po byłym hotelu Suwalszczyzna przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Część 1 – Remont elewacji budynku SOK przy ul. Noniewicza 71 w Suwałkach, w zakresie: -roboty przygotowawcze polegające miedzy innymi na rozbiórce zewnętrznych zadaszeń i balustrad, krat okiennych, reklam i dekoracji, -wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych na elewacji zachodniej i południowej, -remont elewacji polegający na zmyciu i wyczyszczeniu elewacji, usunięciu tynków odparzonych oraz tynków z cokołu budynku, naprawa spękań, wykonanie systemowych tynków renowacyjnych na cokole i uzupełnieniach posiadających certyfikat WTA, odnowienie profili ciągnionych oraz wykonanie nowych zgodnie z dokumentacja techniczna, uzupełnienie brakujących boni, pomalowanie elewacji zgodnie z kolorystyką. Na cokołach budynku / elewacja północna i wschodnia / obłożenie cokołu płytami granitowymi gr. 2 i 3 cm, szlifowanymi. -wykonanie elementów zewnętrznych polegających między innymi na : dostawie i montażu daszków i balustrad, remoncie i obłożeniu schodów z płyt kamiennych, wykonaniu opaski na elewacji południowej i zachodniej -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, okna drewniana o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/m2xK, drzwi drewniane o U=1,3W/m2xK pozostałe dane zgodnie z opisami w dokumentacji technicznej, -wykonanie podświetlenia elewacji budynku, -wykonanie rozdzielnicy elektrycznej oraz nowej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych. 2)Remont elewacji budynku po byłym hotelu Suwalszczyzna przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach, w zakresie.  remont elewacji polegający na zmyciu i wyczyszczeniu elewacji, usunięciu tynków odparzonych, naprawa spękań, wykonanie systemowych tynków renowacyjnych na uzupełnieniach posiadających certyfikat WTA, pomalowanie elewacji zgodnie z kolorystyką, Na cokołach budynku / elewacja wschodnia, południowa i częściowo zachodnia/ obłożenie cokołu płytami granitowymi gr. 2 cm, szlifowanymi.  wymianie rur spustowych wraz z remontem podejść do nich,  wykonanie elementów zewnętrznych polegających między innymi na remoncie: wejścia głównego z wymianą drzwi zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych, wejść do budynku na elewacji zachodniej i południowej, budowie: czerpni powietrza i schodów zewnętrznych na elewacji zachodniej,  remoncie dachów nad najniższą częścią budynku na elewacji zachodniej,  wzmocnieniu fundamentów najniższej części budynku na elewacji południowo – zachodniej,  wykonanie podświetlenia elewacji budynku,  wykonanie rozdzielnicy elektrycznej oraz nowej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych. 3. Wykonawca zobligowany jest rozebrać rusztowania zewnętrzne najpóźniej do dnia 04 lipca 2017 roku dla części 1 – na elewacji północnej i wschodniej / od strony ul. Chłodnej i Noniewicza/ dla części 2 – na elewacji wschodniej i południowej / od strony ulicy Noniewicza oraz łącznika do „ Serca Suwałk”. 4. Dla części 2 roboty na podjeździe dla niepełnosprawnych i tarasie można rozpocząć nie wcześniej niż 10 lipca 2017r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: dla części 1 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych) dla części 2 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 03.04.2017 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 149, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach