Przetargi.pl
Remont elewacji budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 oraz Sejmowa 24 w Sulejówku

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230, , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, , fax. 22 7606213
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 oraz Sejmowa 24 w Sulejówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 4 budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 (położonych na działce nr 97 w obr. ewidencyjnym 13) oraz przy ul. Sejmowej 24 (położonej na działce nr 204 w obr. ew. 14) w Sulejówku. Działki nr 97 i 204 położone są na terenie strefy ochrony konserwatorskiej „B”. 2. Zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ocieplenie całego obiektu, w tym m.in. zewnętrznych ścian budynku płytami elewacyjnymi ze styropianu grubości minimum 10 cm, docieplenie ścian fundamentowych, położeniu tynku akrylowego i ułożeniu opaski wokół budynku z płyt chodnikowych o szer. 50 cm, zakończonych obrzeżem. Kolorystyka elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym. 2) wymianę 3 sztuk drzwi zewnętrznych wraz z wymianą wszystkich parapetów. Stolarka drzwiowa musi nawiązywać gabarytami, charakterem i kolorystyką do stolarki w istniejącej części budynku. Rodzaj drzwi (m.in. stalowych, z profili aluminiowych bądź drewnianych) do uzgodnienia z Zamawiającym, w trakcie trwania prac. Drzwi zewnętrzne do wymiany: 1 szt. w budynku przy ul. Łukasińskiego 10/1 oraz 2 szt. w budynku przy ul. Łukasińskiego 10/2; 3) prace towarzyszące przy termomodernizacji, w tym ustawienie rusztować dookoła całego obiektu, demontaż/montaż ogrodzeń ogródków, przygotowanie podłoża poprzez: usunięcie luźnych warstw tynku, oczyszczenie z kurzu i pyłu, ewentualne ubytki wypełnić zaprawą tynkarską.; 4) wymianę części orynnowania wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej z blachy ocynkowanej powlekanej po długości budynku; 5) roboty rozbiórkowe w szczególności: a) rozbiórkę rur spustowych z blachy ocynkowanej / do ponownego założenia po zakończeniu prac termo modernizacyjnych, b) rozbiórkę parapetów okiennych z blachy ocynkowanej nienadającej się do użytku, c) demontaż trzech (3) par drzwi zewnętrznych, d) rozbiórkę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej nienadającej się do użytku elewacja północna, e) demontaż instalacji odgromowej na całym obiekcie, f) rozbiórkę wygrodzeń ogródków do każdego lokalu, g) rozbiórkę opaski z płytek betonowych wokół budynków oraz miejscowo z kostki brukowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.100,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach