Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dźwigu szpitalnego w szpitalu w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dźwigu szpitalnego w zakresie : I. Wymiana kompletnego napędu dźwigu w skład, którego wchodzą: 1. Reduktor typ R5 - sztuk 1 2. Silnik napędowy 12kW I biegunowy - sztuk 1 3. Koło zdawcze - sztuk 1 4. Lina nośna o konstrukcji 6x9, średnicy 14 mm - mb 140 5. Zawiesie przeciwwagi - kpl. 1 II. Wymiana układu zasilania i sterowania dźwigu w skład , którego wchodzą: 1. Sterownik dźwigowy firmy Sterlift wg projektu Jerzego Roo z napędem falownikowym - kpl. 1 2. Instalacja elektryczna w maszynowni dostosowana do nowego sterowania - kpl. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykaz pracowników wykonujących usługi, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. 3. Oświadczenie oferenta że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5.Oświadczenie oferenta że nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 6. Oświadczenie oferenta że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7.Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8.Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchebeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących żurawia HIAB oraz hakowych urządzeń załadowczych: zadanie nr 1 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących żurawia HIAB podlegającego nadzorowi DT;zadanie nr 2 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących hakowych urządzeń załadowczych, podlegających nadzorowi DT (SAMOCHÓD SPECJALNY JELCZ 862 MK IV MULTILIFT, VOLVO 6X6 MULTILIFT MK IV)
Dodano: 2015-08-27 - 03/2015
Dodano: 2015-02-16 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji, pogotowania dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/632/2014
Dodano: 2014-11-27 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji, pogotowania dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/511/2014
Dodano: 2014-11-03 - Konserwacja dźwigów szpitalnych w ilości 18 sztuk, modernizacja dźwigów w zakresie napędów i sterowania w ilości 3 sztuki
Dodano: 2014-04-15 - Modernizacja windy szpitalnej w budynku D
Dodano: 2014-03-12 - Konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej, dźwigów i suwnic zainstalowanych w obiektach Uczelni
Dodano: 2014-02-28 - Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie, w podziale na 3 części.
Dodano: 2013-11-12 - Wymiana lin w dźwigach szpitalnych budynek E
Dodano: 2013-08-13 - Konserwacja i wykonanie pomiarów ochronnych urządzeń dźwigowych ZZOZ w Wadowicach, znak: 46/2013
Dodano: 2013-07-11