Przetargi.pl
Remont dźwigu szpitalnego w szpitalu w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dźwigu szpitalnego w szpitalu w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dźwigu szpitalnego w zakresie : I. Wymiana kompletnego napędu dźwigu w skład, którego wchodzą: 1. Reduktor typ R5 - sztuk 1 2. Silnik napędowy 12kW I biegunowy - sztuk 1 3. Koło zdawcze - sztuk 1 4. Lina nośna o konstrukcji 6x9, średnicy 14 mm - mb 140 5. Zawiesie przeciwwagi - kpl. 1 II. Wymiana układu zasilania i sterowania dźwigu w skład , którego wchodzą: 1. Sterownik dźwigowy firmy Sterlift wg projektu Jerzego Roo z napędem falownikowym - kpl. 1 2. Instalacja elektryczna w maszynowni dostosowana do nowego sterowania - kpl. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykaz pracowników wykonujących usługi, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. 3. Oświadczenie oferenta że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5.Oświadczenie oferenta że nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 6. Oświadczenie oferenta że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7.Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8.Oświadczenie oferenta że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchebeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach