Przetargi.pl
Remont dwóch wiaduktów nad ul. Ułanów w ciągu ul. Armii Krajowej w Lublinie

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dwóch wiaduktów nad ul. Ułanów w ciągu ul. Armii Krajowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji prac w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie robót budowlanych: 2.1. branża drogowo - mostowa: - wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, - odtworzenie kap chodnikowych z deskami gzymsowymi, - odtworzenie izolacji i nawierzchni asfaltowej na całym obiekcie, - wbudowanie nowych wpustów w miejsce istniejących, - odtworzenie dylatacji bitumicznych, - naprawa i zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych obiektu, - odtworzenie płyt przejściowych, - oczyszczenie i konserwacja łożysk, - remont latarni, - remont nawierzchni oraz wykonanie barier na dojazdach, - reprofilacja skarp oraz remont umocnień w obrębie obiektu (umocnienie betonową kostką brukową o gr. 8 cm), - odtworzenie nawierzchni chodnika pod obiektem na szerokości obiektów, - remont płyty zespalającej belki, - wymiana krawężników na obiekcie oraz na odcinku korekty niwelety, - odtworzenie schodów skarpowych, - remont chodnika pod obiektem, 2.2. branża elektryczna - zabezpieczenie na czas remontu sieci oraz przebudowa sieci elektrycznej. 3. Wykonanie projektowanego stałego i tymczasowego oznakowania, wraz z objazdami, przełożenie trakcji trolejbusowej na warunkach ZTM. 4. Uporządkowanie terenu. 5. Wykonanie niezbędnych prób, badań i pomiarów: 5.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach