Przetargi.pl
REMONT DWÓCH UTWARDZONYCH NAWIERZCHNI MANEWROWYCH NA KOŃCACH PASA STARTOWEGO LOTNISKA W MASŁOWIE

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DWÓCH UTWARDZONYCH NAWIERZCHNI MANEWROWYCH NA KOŃCACH PASA STARTOWEGO LOTNISKA W MASŁOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie dwóch utwardzonych nawierzchni manewrowych na końcach pasa startowego poprawiających bezpieczeństwo lotniska wraz z niezbędną przebudową sieci. Zadanie będzie realizowane na lotnisku w miejscowości Masłów, Gmina Masłów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt zagospodarowania terenu z częścią drogowa - lotniska: - Opis techniczny, rysunki - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Projekt kanalizacji deszczowej: - Opis techniczny, rysunki - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Części wspólne projektu: zagospodarowania terenu z częścią drogowa - lotniska oraz kanalizacji deszczowej: - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 3A do SIWZ, - Przedmiar robót - Załącznik Nr 3B do SIWZ, - Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 3C do SIWZ, 4) Projekt przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej: - Opis techniczny, rysunki - Załącznik Nr 4 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej - Załącznik Nr 4A do SIWZ, - Przedmiar robót - Załącznik Nr 4B do SIWZ, - Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 4C do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z projektami oraz z wymaganiami określonymi w dokumentach wymienionych w pkt 3. 4. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: a) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej - w terminie trzech dni od dnia przekazania przez zamawiającego placu budowy. b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, obowiązującymi przepisami prawa. c) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu własnych materiałów, fabrycznie nowych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym jak i finalnym, niezbędnych do wykonania i utrzymania robót w stopniu, w jakim wymaga tego jakość robót. d) zamontowania na cele budowlane podliczników energii elektrycznej i wody oraz dokonania rozliczeń za zużytą podczas wykonywania przedmiotu umowy: - energię elektryczną z Zakładem Energetycznym w Kielcach; - wodę z Wodociągami Kieleckimi; e) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy (wytyczenie geodezyjne przedmiotu zamówienia, obsługa geodezyjna budowy w toku realizacji, inwentaryzacja powykonawcza). f) sporządzenie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. g) sporządzenie Planu zapewnienia jakości. h) oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych przy pasie startowym. i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w terminie, w którym ustalony jest odbiór końcowy. j) prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż. k) wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy. l) prowadzenie Dziennika budowy, dbanie o porządek na terenie prowadzonych robót i utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 5. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres udzielonej przez wykonawcę rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynosił 36 miesięcy. 6. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski nad wykonaniem przedmiotu zamówienia. 7. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem robót budowlanych. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 8. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane wykonane zostały przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie zakresu zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 647 z indeksem górnym 1 kodeksu cywilnego. Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zapłata należności dla wykonawcy za wykonanie robót powierzonych podwykonawcom nastąpi po przedstawieniu zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez podwykonawcę, że otrzymał on należne wynagrodzenie od wykonawcy. 11. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 14. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452351114
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 100 000,00 złotych (słownie złotych: Sto tysięcy 0 groszy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, Remont dwóch utwardzonych nawierzchni manewrowych na końcach pasa startowego lotniska w Masłowie. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału. Dokument (oryginał) może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną