Przetargi.pl
Remont dwóch pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Zdrowia w Uniejowie

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dwóch pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Zdrowia w Uniejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont dwóch pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Zdrowia w Uniejowie. Roboty objęte przedmiotem zamówienia polegają na dostosowaniu pomieszczeń po dawnych gabinetach lekarskich do pomieszczeń biurowych. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Pomieszczenie nr 1 ( z łazienką i WC) - zerwanie płytek ze ścian i podłóg (pokój + łazienka i WC) - wyrównanie podłogi - przygotowanie podłoża i pokrycie wylewką samopoziomującą - położenie nowej terakoty i glazury w łazience i WC ( na ścianie na wysokość ok. 2, 05 m) - wymiana oświetlenia na podwójne świetlówki - założenie nakładek z PCV na parapety - całkowity demontaż zlewozmywaka metalowego o wymiarach 140 cm x 60 cm - demontaż kranu i zaślepienie otworów - wymiana drzwi wejściowych na drzwi o okleinie imitującej drewno (dostosowane kolorystycznie do drzwi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, znajdującego się na tym samym piętrze) oraz drzwi łazienkowych - wyrównanie powierzchni ścian po skuciu płytek - położenie tynków w razie konieczności i położenie gładzi - malowanie ścian ( kolorystyka uzgadniania z Zamawiającym) - położenie korytek pod instalację sieciową - wyrównanie rurek przelotowych między stropami a sufitem - skucie na kant łączenia ścian z sufitem - wymiana kratki wentylacyjnej - montaż rolet okiennych ( 3 okna) (kolor uzgadniany z Zamawiającym) - założenie wykładziny podłogowej PCV w pokoju (wzór uzgadniany z Zamawiającym) - zamontowanie listew przypodłogowych - malowanie sufitów (kolor biały) - obniżenie gniazdek elektrycznych - wymiana gniazdek i włączników na nowe ( w tym wymiana jednego włącznika natynkowego na podtynkowy) Pomieszczenie nr 2 - wymiana oświetlenia na podwójne świetlówki - wymiana i obniżenie kratki wentylacyjnej - demontaż ramiom teleskopowych, przymocowanych do ścian i podłogi tworzących parawan - zakrycie rury kanalizacyjnej - zamocowanie stelaża metalowego i przytwierdzenie płyt gipsowo - kartonowych ( wymiary rury: długość 1,30 m, szerokość 0,50 m, wysokość 0,20 m) - zerwanie płytek ze ścian koło zlewozmywaka ( o powierzchni: jedna ściana wysokość 1,62 m, szerokość 1,44 m; druga ściana wysokość 1,62 m, szerokość 0,68 m) - położenie nowych płytek nad zlewozmywakiem na wysokość około 60 cm - demontaż metalowego kranu i zaślepienie otworów - wymiana kranu wraz z podgrzewaczem - montaż rolet okiennych ( 2 okna) (kolor uzgadniany z Zamawiającym) - skucie na kant łączenia ścian z sufitem - założenie nakładek z PCV na parapety - wymiana drzwi wejściowych na drzwi o okleinie imitującej drewno (dostosowane kolorystycznie do drzwi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, znajdującego się na tym samym piętrze) - położenie gładzi na ścianach - malowanie ścian (kolorystyka uzgadniania z Zamawiającym) - malowanie sufitu (kolor biały) i usunięcie zacieków z sufitu - obniżenie gniazdek elektrycznych - wymiana gniazdek i włączników na nowe ( w tym schowanie instalacji elektrycznej i wymiana gniazdka natynkowego na podtynkowe w pobliżu zlewozmywaka) 2. Materiały potrzebne do wykonania robót, będących przedmiotem zamówienia dostarcza Wykonawca. 3. Wykonawca wykona roboty, będące przedmiotem zamówienia przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. 4. Wykonawca udziela 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia, licząc od dnia wystawienia faktury. 5. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 8.00 do 18.00 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien przygotować pomieszczenia do remontu tj. wynieść wszystkie meble w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz w razie potrzeby zabezpieczyć powierzchnie, które nie podlegają remontowi. Ilość mebli w pomieszczeniu nr 1 ( z łazienką i WC) Gablota - 1 sztuka Biurka - 2 sztuki Łóżko szpitalne - 1 sztuka Szafki - 3 sztuki Ilość mebli w pomieszczeniu nr 2: Biurko - 1 sztuka Szafka - 1 sztuka Łóżko szpitalne - 1 sztuka 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej. 8. Wykładzinę PCV w pomieszczeniu nr 1 należy położyć na podłożu twardym i suchym, nie może ono być zanieczyszczone farbą, tynkiem, olejem ani żadną inną substancją, które mogą wpłynąć na przyczepność. 9. Do nakładania powłoki malarskiej najkorzystniejsza jest temperatura 12-18 0 C. Podczas malowania okna powinny być zamknięte, a nawietrzanie pomieszczeń ciepłym powietrzem od urządzeń grzewczych lub przewodów wentylacyjnych jest niedopuszczalne. 10. Powierzchnie przeznaczone do malowania powinny być gładkie i równe. Wszystkie nierówności, zwłaszcza w związku z usunięciem glazury ze ścian w pomieszczeniu nr 1, należy skuć, usunąć i zeszlifować. 11. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 12. Wymiary pomieszczeń należy traktować pomocniczo do skalkulowania ceny ryczałtowej. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ. 1. Wadium należy wnieść w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku, prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na roboty budowlane w zakresie zadania pn.: Remont dwóch pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Zdrowia w Uniejowie nie otwierać przed 2 czerwca 2015 r. godz. 10.30 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy) a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku niewniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adresu banku, numeru konta itp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zabezpieczenie należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach