Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 358 20 84 , fax. 68 358 27 22
- Data zamieszczenia: 2011-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
ul. Poprzeczna 1 1
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 358 20 84, fax. 68 358 27 22
REGON: 97059875600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dwóch klatek schodowych w budynku nr 3 na terenie Placówki SG w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonania remontu dwóch klatek schodowych w budynku nr 3, na terenie Placówki SG w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Zakres zamówienia obejmuje: Remont klatek schodowych: 1) Odbicie tynków i dokładne oczyszczenie ścian i sufitów na obu klatkach schodowych - I i II piętro oraz poddasze. 2) Usunięcie pęknięć na ścianach i sufitach poprzez ich zaszpachlowanie zaprawą cementową z zastosowaniem siatki wzmacniającej w miejscach narażonych na ponowne pękanie na obu klatkach schodowych - I i II piętro oraz poddasze. 3) Wykonanie wewnętrznych tynków kat. III na ścianach i sufitach. 4) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 5) Gruntowanie powierzchni i minimum dwukrotne malowanie farbą akrylową ścian i sufitów. 6) Wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,70m. 7) Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych - GRES wraz z osadzeniem listew progowych. 8) Wykonanie okładzin schodów z płytek kamionkowych - GRES. 9) Wykonanie cokolików wysokości 10cm z płytek kamionkowych - GRES wraz z osadzeniem listew wykańczających. 10) Wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierno - uchylne dwudzielne z PCV- szt. 2 (okno O1 - zestawienie stolarki okiennej). 11) Wymiana podokienników - szt. 2. 12) Remont poręczy i balustrad: opalanie farby olejnej z balustrad metalowych, uzupełnienie i nadbudowanie balustrad schodowych, wymiana poręczy oraz dwukrotne malowanie poręczy i balustrad. 13) Dostarczenie i osadzenie ścianek aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym o odporności ogniowej EI60 z drzwiami o odporności ogniowej EI30 - szt. 3 (ścianka S1 - zestawienie ślusarki). Prace na poddaszu: 1) Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo kartonowych EI60 wraz z osadzeniem drzwi EI30 (drzwi D9 z zestawienia stolarki drzwiowej). 2) Ocieplenie ścian poddasza płytami styropianowymi gr. 15cm - pralnia, suszarnia i magazyn. 3) Wykonanie paroizolacji z foli PE. 4) Wykonanie izolacji z wełny mineralnej gr. 10cm. Roboty elektryczne 1) Montaż opraw oświetleniowych. 2) Wykucie bruzd i ułożenie przewodów YDY- 3x1,5mm2. 3) Montaż przycisków oświetleniowych. 4) Pomiary natężenia oświetlenia w pomieszczeniu. Roboty należy wykonać zgodnie z: 1) Projektem budowlano-wykonawczym - załącznik nr 9 do SIWZ (opis techniczny do projektu budowlano-wykonawczego, rzut I i II piętra oraz poddasza, przekrój A-A); 2) Specyfikacją techniczną - załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ: 1) dział 1 roboty rozbiórkowe; 2) dział 2 klatki schodowe; 3) dział 3 poddasze; 4) dział 4 instalacja elektryczna. oraz własną kalkulację w oparciu o wizje lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własną odpowiedzialność i ryzyko. W razie nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, uważać się będzie, że został on, ujęty w innej pozycji, i nie będzie podlegał dodatkowej zapłacie. UWAGA! W czasie prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych w budynku będą prowadzone równolegle inne prace budowlane polegające na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych. W ramach prowadzonych robót Wykonawca skoordynuje swoje prace z Wykonawcą realizującym powyższe prace. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia.Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, albo odmiennych z tym, że Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotowej roboty budowlanej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa powyżej. Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych materiałów wraz z ofertą. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; obowiązującymi w powyższym zakresie normami; ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09