Przetargi.pl
Remont drzwi frontowych w zabytkowym budynku Sądu przy ul. Kościuszki 18 w Wągrowcu

Sąd Rejonowy w Wągrowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 681 800 , fax. 672 681 800
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wągrowcu
    ul. Kościuszki 18
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 681 800, fax. 672 681 800
    REGON: 32416800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drzwi frontowych w zabytkowym budynku Sądu przy ul. Kościuszki 18 w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu Umowy Zakres przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a) oczyszczeniu powierzchni drewna z brudu, kurzu oraz luźnego materiału, - usunięcie powłok lakierowych z powierzchni drewna metodą mechaniczną wspomagane metodą chemiczną przy pomocy odpowiednio dobranych past na bazie chlorku metylu np. Akultex Abbeiser firmy Remmers, 3V3 czy praparat Scansol, b) oczyszczeniu witraży oraz szyb w skrzydle i naświetlu, c) oczyszczeniu i zabezpieczeniu okuć, d) zmyciu powierzchni drewna acetonem, e) delikatne przeszlifowanie powierzchni drewna, f) w razie konieczności impregnacja wzmacniająca osłabionych partii drewna preparatem Paraloid B-72 w toluenie lub ksylenie przez nasączenie tkanki drzewnej roztworem 5-6% pierwszy raz, 10-12% drugi raz, g) uzupełnieniu ubytków w drewnie metodą flekowania odpowiednio dobranym gatunkiem drewna zgodnym z oryginałem, h) uzupełnieniu drobnych ubytków przy użyciu kitów akrylowych/winylowych do drewna, i) opracowaniu powierzchni kitów i fleków, j) impregnacji przed szkodliwym działaniem sinizny, grzybów i owadów, k) opracowaniu kolorystycznym drzwi wraz z zabezpieczeniem przed czynnikami zewnętrznymi w kolorze i technice analogicznej jak zastana na obiekcie, l) zabezpieczeniu powierzchni krat bezbarwnym półmatowym lakierem do metalu, m) regulacji drzwi. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w punkcie powyższym (punkt III.2 SIWZ), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty te przewidują różny zakres robót, uznaje się, że zakres robót, do wykonania, których zobowiązany jest Wykonawca wskazuje projekt budowlano - wykonawczy. 3. Roboty muszą być wykonane w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na warunkach ustalonych w SIWZ i załącznikach do niej. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie realizacji przedmiotu Umowy. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy natomiast pozostałych osób związanych z realizacją przedmiotu Umowy, między innymi osób: kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych. 5. Prowadzone prace remontowe nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania Sądu. W związku z powyższym wszelkie prace hałaśliwe i zakłócające normalne funkcjonalnie Sadu winny być wykonywane po godzinach urzędowania Sądu, tj. w dni robocze (w poniedziałki od 18:00 do 7:30 dnia następnego, od wtorku do piątku od 15:30 do 7:30 dnia następnego), w weekendy oraz w dni ustawowo wolne od pracy, a w innych terminach wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Obostrzenia podczas wykonywania prac remontowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ – Wytycznych do Harmonogramu (zwanych dalej Wytycznymi). 6. Wszystkie prace prowadzone będą zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym który zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach