Przetargi.pl
Remont drugiego piętra budynku koszarowego nr 3 w kompleksie wojskowym w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drugiego piętra budynku koszarowego nr 3 w kompleksie wojskowym w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drugiego piętra budynku koszarowego nr 3 w kompleksie wojskowym w Koszalinie, realizowanye na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres prac naprawczych/robót – Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST), zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców oraz pomocniczo przedmiaru robót. 4. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek koszarowy nr 3 w kompleksie wojskowym w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości – 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 26 1010 1599 0186 6913 9120 0000 z adnotacją „WADIUM – Remont drugiego piętra budynku koszarowego nr 3 w Koszalinie, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 12/WOG/RB/Infratstr./17”. 5. Brak wadium na wskazanym koncie do dnia i godziny składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, WADIUM – Remont drugiego piętra budynku koszarowego nr 3 w Koszalinie, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 12/WOG/RB/Infratstr./17” w Kancelarii Jawnej Zamawiającego, lokal nr 110, budynek nr 15 (przejście 6 Biuro Przepustek), za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 – 11.00 lub 13:00 – 14:00. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 uPzp. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach