Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 10 oraz nawierzchni chodnika w ul. Witosa w Ciechanowie.

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 10 oraz nawierzchni chodnika w ul. Witosa w Ciechanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi wewnętrznej przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 10 oraz nawierzchni chodnika w ul. Witosa w Ciechanowie. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : - przedmiarem robot Zadanie A Remont nawierzchni drogi wewnętrznej przy ul. Powstańców Wielkopolskich 10 w Ciechanowie Zadanie B Remont nawierzchni chodnika w ul. Witosa w Ciechanowie. Wykonawca powinien oznakować teren zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego i oznakowania robót, opracowanym zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym zawartymi w szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 nr 220 poz. 2181), gdyż prace będą wykonywane na terenie drogi czynnej dla ruchu. Materiały z rozbiórki zdatne do dalszego wykorzystania należy składować na placu posesji przy ul. 17 stycznia 30 po wcześniejszym zgłoszeniu do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a/ posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej, z wymianą krawężnika, obrzeży i wykonaniem zjazdów - o powierzchni co najmniej 1000,0m2, b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym przynajmniej kierownik budowy lub robót musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art. 12 ustawy Prawo budowlane, tj. kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) 2. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art.23 ustawy j.w., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art.. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w § 10 pkt. 1 ppkt 1 i 4 siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie odpowiedniej i właściwie podpisanej oferty 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 u.p.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia ( dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane z 2003 r. Dz. U. Nr 207 z późn. zmianami (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej) 7. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wraz z wykazem - załącznik nr 5) 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 9. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy 10. Wypełnienia formularza cenowego 11. Zaakceptowania projektu umowy 12. Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie CD w formacie zgodnym z NORMĄ PRO np.ath jako kosztorys szczegółowy 13. Oświadczenie nr 3 o zapoznaniu się z treścią specyfikacji technicznych 14. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach