Przetargi.pl
„Remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach” - etap III.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach” - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach – etap III. Zakres robót w ramach niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach na działce nr 173/1 na odcinku od km 0+072,00 do km ok. 0+188,32, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: • rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej, • wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinkach Di1 – W4, Di4 - W3, TD1 - W5 (2 szt studzienek ulicznych Dw500 z wpustami, przykanaliki z litego PP d110 PP SN16, odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym i kanałem z litego PP d160 SN16 studzienka systemowa z osadnikiem), • wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie o pow. ok. 443 m2, • wykonanie dojść i chodników z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie o pow. ok. 122 m2 , • wykonanie trawników dywanowych, • uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. Planowane zadanie realizowane będzie na działce nr 173/1 w Siedlcach, na której usytuowana jest Szkoła Podstawowa. Teren podlegający remontowi wykorzystywany jest pod obsługę komunikacyjną szkoły, dlatego miejsce prowadzenia robót należy zabezpieczyć i odgrodzić. Obecna nawierzchnia jezdni jest w wielu miejscach uszkodzona, dlatego konieczny jest jej remont, uwzględniający również modernizację odwodnienia. 1a. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa dla zadania pn. „Remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach”, udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres realizacyjny, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie odcinka określonego w pkt 1. Pozostała część zadania została zrealizowana w latach 2018 - 2019r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót rozbiórkowych, b) robót konstrukcyjnych drogowych, c) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach