Przetargi.pl
REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SIEDLCACH - ETAP I

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Władysława Łokietka 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SIEDLCACH - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach – etap I”. I. Zakres robót w ramach niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach na działce nr 173/1 na odcinku od km 0+000,00 do km ok. 0+032,00, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej, zabezpieczenie istniejących sieci, wykonanie kanalizacji deszczowej z wymianą istniejących elementów na odcinku W1 - D2 (studzienka uliczna Dw500 z wpustem, 2 studnie betonowe d1000 mm, przykanalik z litego PP d110 PP SN16, kanał z litego PP d200 SN16), wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie o pow. ok. 116 m2, uporządkowanie terenu zielonego (usunięcie krzewów, wyrównanie, wykarczowanie pnia po wyciętym drzewie, wykonanie trawników), uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. II. Dodatkowe informacje: Planowane zadanie realizowane będzie na działce nr 173/1 w Siedlcach, na której usytuowana jest Szkoła Podstawowa. Teren podlegający remontowi wykorzystywany jest pod obsługę komunikacyjną szkoły, dlatego miejsce prowadzenia robót należy zabezpieczyć i odgrodzić. Obecna nawierzchnia jezdni jest w wielu miejscach uszkodzona, dlatego konieczny jest jej remont, uwzględniający również modernizację odwodnienia. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. IV. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. V. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa dla zadania pn. „Remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Siedlcach”, udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres realizacyjny, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie odcinka określonego w ppkt 1). Pozostała część zadania zostanie zrealizowana w latach następnych. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów, chodników. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na str. internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach