Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej - ulicy Jaskółczej w Lubsku oraz drogi wewnętrznej w Chociczu, Gmina Lubsko

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej - ulicy Jaskółczej w Lubsku oraz drogi wewnętrznej w Chociczu, Gmina Lubsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi wewnętrznej - ulicy Jaskółczej w Lubsku oraz remont drogi wewnętrznej w Chociczu, Gmina Lubsko. Przedmiot zamówienia - dotyczy ulicy Jaskółczej Odcinek ulicy - o długości 104 mb, stanowi łącznik pomiędzy ulicami Żurawią i ulicą Wesołą. Istniejąca nawierzchnia o szerokości 6,00 m, gruntowa, wzmocniona szlaką i tłuczniem. W ramach zamówienia zostanie dokonany remont ulicy, przyjmując następujące parametry: - nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego o szerokości 4,00 m (jezdnia bez krawężników), w tym konstrukcja: - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC8S50/70, - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC11w50/70, - podbudowa z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm, - warstwa odcinająca z piasku o grubości15 cm, - pobocza gruntowe o szerokości: lewy - 3,25 m; prawy - 2,75 m. Przedmiot zamówienia - dotyczy drogi wewnętrznej w Chociczu, gmina Lubsko Zamówienie obejmuje remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Chocicz o długości 656,00 mb. Istniejąca nawierzchnia o szerokości 6,00 - 7,00 m, z kruszywa kamiennego. W ramach zamówienia zostanie dokonany remont drogi, przyjmując następujące parametry: - szerokość drogi - 4 m, szerokość poboczy - 1 m, - istniejącą nawierzchnię z kamiennego kruszywa łamanego wykorzystać do potrzeb podbudowy, - istniejącą nawierzchnię spulchnić i przeprofilować na spadek jednostronny w lewo, - w celu wzmocnienia istniejącej podbudowy, należy wykonać górną warstwę z kruszywa kamiennego łamanego o maksymalnej grubości 8 cm, - przy profilowaniu należy uzyskać spadek poprzeczny o i = 2%, - projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S50/70 o grubości 5 cm, - nowa warstwa górna z kruszywa kamiennego łamanego o grubości 8 cm, - istniejąca podbudowa z kamiennego kruszywa łamanego, - pobocza o szerokości 1 m, wzmocnione kruszywem łamanym kamiennym o grubości 7 cm o spadku poprzecznym i = 4%, - system odprowadzania wody opadowej nie zmienia się, powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi. W celu zabezpieczenia przyległych gospodarstw przed ewentualnym podtopieniem - na długości zabudowań, po lewej stronie, należy wykonać przy krawędzi jezdni jednostronnie ścieki betonowe prefabrykowane 50 x 25 x 15 posadowione na ławie z betonu B15. Załamanie ścieków w kilometrze 0+250,00 - w kierunku 0+000,00 ściek włączony jest do wpustu ulicznego śr. 500 mm w kilometrze 0+151,80. Dalej wykonać kd200 do kilometra 0+365,60, gdzie wykonać także rów o długości 20,00 mb. Lokalizacja i rzędne posadowienia poszczególnych wpustów ulicznych i rowów pokazano na planie zagospodarowania terenu i na przekrojach podłużnych. Przy WP3 należy wybrukować powierzchnię 1,5 x 1,5 z kostki kamiennej na betonie. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia warstwy ścieralnej - 2.863,62 m2 - powierzchnia zjazdów i skrzyżowań - 305,20 m2 - kanał kd200 - 5,00 m2 - długość rowów - 55,41 m2 - długość ścieków betonowych prefabrykowanych - 251,00 mb. Zważywszy na ryczałtową formę wynagrodzenia, zaleca się, by Wykonawcy, przed opracowaniem oferty, przeprowadzili wizję lokalną w terenie i dodatkowo dokonali oceny stanu drogi i zakresu niezbędnych do wykonania prac, tak aby cel zamówienia został osiągnięty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, poglądowy przedmiar robót). Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (przedmiarach, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunkach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w pkt 11 I części SIWZ (IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach