Przetargi.pl
Remont drogi ul. Zakościele dz. nr ewid. 793, 491 w msc Kopki od km 0+000 do km 1+000 wraz z remontem przepustu w km 0+624

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi ul. Zakościele dz. nr ewid. 793, 491 w msc Kopki od km 0+000 do km 1+000 wraz z remontem przepustu w km 0+624
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi ul. Zakościele dz. nr ewid. 793, 491 w msc Kopki od km 0+000 do km 1+000 wraz z remontem przepustu w km 0+624. 2. Zakres rzeczowy zadania: 1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, 2) mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, 3) rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych pod drogą, 4) wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych (o średnicy 60 cm), 5) wykonanie przykanalików z tworzywa sztucznego (o średnicy 200 mm), 6) wykonanie studzienek ściekowych z betonowych prefabrykatów (o średnicy 500 mm), 7) regulacja pionowa studzienek teletechnicznych, zaworów gazowych i wodociągowych, 8) wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, 9) profilowanie i mechaniczne zagęszczenie poboczy z gruntu miejscowego, 10) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa, 11) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 20/63 mm klinowanego mieszanką 0/31,5mm przy grubości warstwy 20 cm i 15 cm, 12) wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy warstwą z tłucznia kamiennego 20/63 mm klinowanego mieszanką 0/31,5mm przy grubości warstwy 12 cm, 13) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm (klińca) stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna o grubości 15 cm po zagęszczeniu, o wskaźniku nośności CBR większej lub równej 40 %, 14) oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wiążącą, 15) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W - warstwa wiążąca. Grubość warstwy 4 cm, 16) oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną, 17) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna. Grubość warstwy 4 cm, 18) zjazdy - oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę ścieralną, 19) zjazdy - nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna. Grubość warstwy 5 cm, 20) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym o uziarnieniu 0/31,5mm spełniającym warunki mechanicznego zagęszczenia o średniej grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu, szerokość poboczy 0,75 m, 21) oznakowanie pionowe i poziome, 22) ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wy. 50 x 50 x 15 cm,, 23) wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem. 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego (w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy) służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiar robót, umowa oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do s.i.w.z. poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 6) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 8) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach