Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
REGON: 53141279200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach w trybie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej remontu drogi gminnej ul. Słowackiego w Głuchołazach (w trybie zgłoszenia zgodnie z art. 29 ust. 1 pkt 19 a oraz ust. 2 pkt 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane) oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu drogi wraz z dojazdem do Publicznego Gimnazjum nr 2 i budową przyłączy kanalizacji deszczowej do przyległych budynków i Publicznego Gimnazjum nr 2 na ul. Słowackiego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykonania dokumentacji projektowej, jej zakres, wymagania co do treści, ilości i formy oraz szczegółowy zakres robót budowlanych) znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik do SIWZ. Inwestycja wykonana będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016&mc=6
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontrakt XI: Rozbudowa węzła stabilizacji osadów pościekowych na terenie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Antoniowie - adaptacja istniejących osadników Imhoffa na Komorę Tlenowej Stabilizacji Osadu
Dodano: 2015-02-03 - Opracowanie projektów decyzji : o warunkach zabudowy , zmieniających decyzję o warunkach zabudowy o odmowie ustalenia warunków zabudowy oraz o umorzeniu postępowania.
Dodano: 2013-12-13 - Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy , zmieniających decyzję o warunkach zabudowy o odmowie ustalenia warunków zabudowy oraz o umorzeniu postępowania
Dodano: 2012-12-20 - Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy , zmieniających decyzję o warunkach zabudowy o odmowie ustalenia warunków zabudowy oraz o umorzeniu postępowania
Dodano: 2012-09-27 - Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy w tym decyzji odmownych i decyzji zmieniających wraz z załącznikami graficznymi
Dodano: 2012-01-23 - Opracowanie analiz architektoniczno-urbanistycznych oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy (w tym decyzji odmownych i decyzji zmieniających) wraz z załącznikami graficznymi
Dodano: 2011-11-14 - Kontrakt VI: Projektowanie i budowa słonecznej suszarni osadów komunalnych przy oczyszczalni ścieków w Antoniowie
Dodano: 2011-07-22 - Opracowanie analiz architektoniczno-urbanistycznych oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy (w tym decyzji odmownych) wraz z załącznikami graficzny - w ilości 135 sztuk.
Dodano: 2011-01-18 - Opracowanie analiz architektoniczno-urbanistycznych oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w ilości 73 sztuk)
Dodano: 2011-01-14 - Opracowanie analiz architektoniczno-urbanistycznych oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy ( w tym decyzji odmownych) wraz z załącznikami graficznymi w ilości 135 sztuk
Dodano: 2010-10-19