Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
REGON: 00052389600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi ul. Kolanowska i ul. Ks. Władysława Kuca w Bochni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje swoim zakresem: a) przy ul. Kolanowskiej - wykonanie podbudowy i ułożenie nawierzchni bitumicznej - o powierzchni 1 625 m2; b) przy ul. Ks. Władysława Kuca - wykonanie podbudowy i ułożenie nawierzchni bitumicznej o powierzchni 1 971 m2; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej i powierzchni 1 500 m2- każda, z datami i miejscami wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykażą, że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz wykażą przynależność osoby z uprawnieniami do okręgowej izby samorządu zawodowego; 5. wykażą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum: równiarką do profilowania podbudowy - 1 szt., koparką do robót ziemnych- 1 szt., rozściełaczem do układania mas bitumicznych 1 szt., walcem drogowym ogumionym 1szt., walcem drogowym stalowym1szt., samochodem samowyładowczym o ładowności do 10 T; 6. wykażą, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 400 000 PLN; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 6. wykaz wykonanych robót budowlanych; 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 8. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. dokumenty stwierdzające, że wymienione w wykazie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 10. aktualne zaświadczenie dla osoby z uprawnieniami o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego; 11. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 12. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: 13. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty wymienione rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z pózn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części DP 1016 K w rejonie Osiedla Stella w Chrzanowie.
Dodano: 2016-07-01 - ZP.271.5.2016.Przebudowa dróg gminnych w Gminie Raba Wyżna.
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1020 K ul. Sikorskiego w Rozkochowie.
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1009 K - ul. Kardynała Wojtyły w Mętkowie
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa części DP nr 1026K na odcinku Oblaszki - Regulice.
Dodano: 2016-04-14 - Remont podwórka od strony dziedzińca przy budynku Sienkiewicza 4 w Krakowie
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa ul. Ratowników Górniczych w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. B. Chrobrego w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. Żywicznej w Libiążu
Dodano: 2016-02-12 - Remont drogi gminnej 160187K - ulica Dębowiec w miejscowości Proszowice w km 0+300 - 0+660
Dodano: 2015-11-05