Przetargi.pl
Remont drogi tymczasowej na terenie Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy

Spółka Wodna "Kapuściska" ogłasza przetarg

  • Adres: 85-880 Bydgoszcz, ul. Toruńska 324A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3658310 , fax. 052 3658315
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodna "Kapuściska"
    ul. Toruńska 324A 324A
    85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3658310, fax. 052 3658315
    REGON: 09122738800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi tymczasowej na terenie Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi tymczasowej na terenie Oczyszczalni Ścieków. Roboty zostaną wykonane przez Wykonawcę zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5, złożoną ofertą, SIWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, przepisami prawa (w tym przepisami techniczno-budowlanymi). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontu drogi tymczasowej na terenie Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA przy ulicy Toruńskiej 324A w Bydgoszczy. Droga prowadzi od ulicy Toruńskiej do miejsca lokalizacji punktu zlewnego ścieków sanitarnych, komunalnych na terenie Oczyszczalni. Nawierzchnię drogi stanowią płyty żelbetowe typu MON o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15 m oraz nawierzchnia betonowa drogowa grubości 0,12 m. W przebiegi drogi tymczasowej występuje 14 miejsc o znacznym zniszczeniu nawierzchni. Zniszczeniu uległa zarówno nawierzchnia z płyt żelbetowych jak i nawierzchnia betonowa. SIWZ zawiera Projekty zagospodarowania dla układu komunikacyjnego oraz koniecznych prac rozbiórkowych. Nową nawierzchnię drogi tymczasowej stanowić będzie nawierzchnia z płyt żelbetowych typu MON w dwóch wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15 m i 3,00 x 1,00 x 0,15 m oraz nawierzchnia betonowa drogowa B 30 grubości 0,12 m. Bocznego ograniczenie nawierzchni nie przewiduje się. Wytyczne do robót budowlanych : - rozbiórce mechanicznej podlega zniszczona nawierzchnia z płyt żelbetowych typu MON 3,00x1,50x0,15 m o łącznej powierzchni liczącej 390,07 m2, - rozbiórce mechanicznej podlega zniszczona nawierzchnia betonowa grubości 0,12 m o łącznej powierzchni liczącej 310,72 m2, - krawędź robót rozbiórkowych w nawierzchni betonowej na długości 60,00 m Wykonawca winien jest przeprowadzić z wykorzystaniem piły tarczowej do cięcia nawierzchni betonowej, - gruz z przeprowadzenia robót rozbiórkowych w ilości 95,80 m3 Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska i ustawą o odpadach, - należy przeprowadzić roboty ziemne związane z utworzeniem koryta po robotach rozbiórkowych o grubości 0,35 m na powierzchni 722,69 m2 i pod całkowicie nową konstrukcję nawierzchni drogi na powierzchni 40,50 m2 o grubości 0,50 m, masy ziemne z korytowania o łącznej ilości liczącej 273,19 m3 należy odwieźć na teren Oczyszczalni, roboty należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu zagęszczającego całe podłoże oraz podbudowę, wykopy należy przeprowadzić do rzędnych niwelety robót ziemnych pod konstrukcję projektowanych nawierzchni w sposób mechaniczny, płaszczyznę dna wykopów, na poziomie rzędnych niwelety robót ziemnych, należy wyprofilować i zagęścić mechanicznie. - należy utworzyć podsypkę piaskową grubości 0,35 m w miejscu wystąpienia nowych płyt żelbetowych typu MON na powierzchni 670,50 m2 oraz podsypkę piaskowa grubości 0,15 m w miejscu wystąpienia nawierzchni betonowej B 30 na powierzchni 92,69 m2, Wykonawca musi przewidzieć dowóz podsypki piaskowej, - należy utworzyć podbudowę tłuczniową z tłucznia kamiennego twardego grubości 0,23 m miejscu przewidywanej nawierzchni betonowej B 30 na powierzchni 92,69 m2 z wykorzystaniem tłucznia w ilości 213,18 m3, Wykonawca musi przewidzieć dowóz tłucznia kamiennego, - należy utworzyć nawierzchnię z płyt żelbetowych typu MON 3,00x1,50x0,15 m na powierzchni 589,50 m2, Wykonawca musi przewidzieć dowóz płyt żelbetowych, - należy utworzyć nawierzchnię z płyt żelbetowych typu MON 3,00x1,00x0,15 m na powierzchni 81,00 m2, Wykonawca musi przewidzieć dowóz płyt żelbetowych, - należy utworzyć nawierzchnię z betonu drogowego B 30 o grubości 0,12 m na powierzchni 92,69 m2, Wykonawca musi przewidzieć dowóz mieszanki betonowej, - wykonywane nawierzchnie pozbawione są bocznego ograniczenia w postaci krawężników betonowych. Wykonawca robót powinien dysponować następującym sprzętem mechanicznym : - samochody samowyładowcze, - koparko - spycharki, - żuraw samochodowy, - zagęszczarki podłoża i podbudowy, - piły tarczowe do cięcia nawierzchni betonowej. W miejscach prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest poczynić wszelkie starania celem wygrodzenia miejsca robót budowlanych dla potrzeb zabezpieczenia bezpieczeństwa i higieny pracy. Teren gdzie prowadzone będą roboty budowlane musi być wygrodzony za pomocą taśm ostrzegawczych i oświetlony w porze wieczoru i nocy. Na prace związane z wykorzystaniem żurawia samochodowego do rozbiórki oraz utworzenia nawierzchni z płyt żelbetowych należy zwrócić szczególną uwagę i przedsięwziąć szczególne środki bezpieczeństwa. Wydzieleni pracownicy powinni szczególnie wnikliwie nadzorować odbywający się na terenie Oczyszczalni ruch związany z jej eksploatacją. Zabezpieczenie oraz oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym musi być dostosowane do występujących utrudnień oraz zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom ruchu i pracownikom wykonującym roboty drogowe. Zastosowane urządzenia muszą być dobrze widoczne podczas dnia jak i nocy, musza być utrzymane w należytym stanie przez cały okres trwania robót. Osoby wykonujące czynności związane z robotami w pasie drogowym powinny być ubrane w odzież ostrzegawczą o barwie pomarańczowej lub żółtej i wyposażone w elementy odblaskowe. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć maksymalnych starań, aby zmniejszyć do minimum uciążliwość z powodu prowadzenia ww. robót. Pracę muszą być prowadzone przy odbywającym się ruchu technicznym i technologicznym na terenie Oczyszczalni bez przerw oraz zatrzymań, wyłączeń i postojów. 3.1. Wizja lokalna terenu budowy Ze względu na specyfikę remontowanej drogi, wskazane jest, aby przed złożeniem ofert, wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie poniesie żadnych kosztów związanych z dokonaniem przez wykonawcę wizji lokalnej terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności, uprawnienia wynikające z przepisów prawa budowlanego oraz prawa ochrony środowiska; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 2.1. Kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i należy do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Wykonawca zrealizował w ostatnich pięciu latach co najmniej trzy zamówienia o wielkości i złożoności odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 6. Spełniają pozostałe warunki wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego określone w ustawie Pzp. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z formularzem cenowym oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ, o akceptacji przez Wykonawcę SIWZ i Uzupełnionego Wzoru Umowy, o których mowa w punkcie 16 SIWZ oraz o związaniu ofertą (zał. Nr 2 do SIWZ) 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech zamówienia o wielkości i złożoności odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiających (zał. Nr 3 do SIWZ). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Uzupełniony Wzór Umowy (zał. Nr 4 do SIWZ) 5) Uprawnienia Kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach