Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, na powierzchni 3300,00 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 50 kg/m2, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm, na powierzchni 3300 m2, 4) obustronne plantowanie terenu szer. 1,0 m, na powierzchni 1200 m2. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ, 4) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -04.03.01. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ, 5) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 6) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ. 7) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych naprawy nawierzchni dróg, o wartości minimum 50.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: walec statyczny samojezdny - 1 szt., walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt., samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 3 szt., skrapiarka do bitumu - 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt., szczotka mechaniczna - 1 szt., piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 7. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdyz Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 5 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie naprawy nawierzchni dróg, o wartości min. 50.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 2) dokumenty (min. 2 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane, 3) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III 2). pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach