Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 4520WKroczów Mniejszy-Pcin od km 3+685 do km 5+085 dł. 1400 mb.

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
    ul. Spacerowa 24
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. -
    REGON: 67023047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 4520WKroczów Mniejszy-Pcin od km 3+685 do km 5+085 dł. 1400 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: „Remont drogi powiatowej nr 4520WKroczów Mniejszy-Pcin od km 3+685 do km 5+085 dł. 1400 mb.” 1.1. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) ułożenie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych na szerokości 5,5 m na długości 1400mb. b) obustronny remont poboczy tłuczniem kamiennym na szerokości 1,0m i grubości 10cm, c) wymiana przepustów pod koroną drogi w ilości 2 sztuk i średnicy 80cm każdy Przepusty na ławie z kruszywa łamanego. d) wymiana podbudowy na ułożonych przepustach. 1.2. Przedmiot zamówienia, szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe określają: 1) Warunki Techniczne – załącznik nr I do SIWZ, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr III SIWZ, 3) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr II do SIWZ 4) Kosztorys ofertowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ, 5) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Kosztorys ofertowy 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy 4) Pełnomocnictwo/ Pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, 5) Dowód wniesienia wadium 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach