Przetargi.pl
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872046
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872046
    REGON: 91087014200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ. Zakres robót obejmuje odcinek drogi od km 0+000 w m. Wylazłowo do km 4+607 w m. Mokowo tj.: - poszerzenie nawierzchni jezdni - 361 m2 - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm - 25 017 m2, - wykonanie warstwy wzmacniającej z masy mineralno - bitumicznej grubości 5 cm - 25 155 m2, - wykonanie chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z przepustami rurowymi śred. 40 cm - 753 m2, - wykonanie zatoki autobusowej - 255,5 m2, - wykonanie zjazdów wraz z przepustami rurowymi śred. 40 cm i miejsca postojowego o nawierzchni z kruszywa łamanego - 1221,3 m2, - plantowanie poboczy - 12 465 m2, - odtworzenie rowów przydrożnych - 5 650,8 m3, - oczyszczenie przepustu z namułu - 2 x 10 m, - rozebranie barier drogowych żelbetowych zakopiańskich - 250 m, - ustawienie barier ochronnych stalowych (U-14a) - 300 m, - ustawienie poręczy ochronnych (U-12) - 137 m, - wykonanie azylu dla pieszych - 1 szt, - demontaż istniejących pionowych znaków drogowych - 37 szt, - ustawienie słupków z rur stalowych do znaków drogowych - 55 szt, - montaż do słupków gotowych tarcz odblaskowych znaków drogowych (średnich) - 39 szt, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 27,4 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określają: a) dokumentacja techniczna - dostępna w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie b) kosztorys ofertowy b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: ? wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia; ? zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem; ? umieszczenia tablic informacyjnych o uczestnictwie Powiatu Lipnowskiego w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008-2011; treść wykonania tablic informacyjnych oraz miejsce ich umieszczenia zostanie wskazana przez Zamawiającego; w kosztorysie ofertowym nie ujęto kosztu zakupu i ustawienia tablic informacyjnych; Wykonawca wkalkuluje w/w koszt w cenę oferty. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 59 800,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz., 275 , z późn. zm); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 2731 C Wylazłowo - Mokowo - Dobrzyń n/Wisłą. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego - lecz jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa osób, które podpisały gwarancję ubezpieczeniową lub bankową. 6. W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp) 6.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Pzp. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 28.02.2011r. do godz. 1000 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium 10.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 10.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.; 10.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10.1. niniejszej SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: ? odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, ? nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ? zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach