Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 2704G w m. Osieczna

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.alpha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 2704G w m. Osieczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 2704G w m. Osieczna w ramach którego należy wykonać: 1. Roboty przygotowawcze: - Frezowanie nawierzchni bitumicznych - 1 125,4750 m2 - Cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5 cm - 65,00 m - Czyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej - 4 192,45 m2 2. Roboty bitumiczne: - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 8 384,90 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - 346,0844 t - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 4 192,45 m2 3. Roboty inne: - Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 1 szt. - Poziome oznakowanie nawierzchni dróg - 12,00 m2 - Słupki do znaków drogowych długości 3 m z rury stalowej - 2 szt. - Znaki drogowe D-6 z folii odblaskowej I generacji - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakresy robót i sposób ich wykonania został określony w przedmiarze robót i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 200,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: - spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych; - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: a) minimalna liczba osób: 1 Kierownik budowy - (Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi) - Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg/h - 1 szt. b) Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m, nie starsza niż 5 lat - 1 szt. c) Walec stalowy - 2 szt. d) Walec ogumiony - 1 szt. - Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) budowę/przebudowę co najmniej dwóch odcinków z mieszanki mineralno - asfaltowej o powierzchni minimum 5 000 m2 każdy. - Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: w przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt 7.2 Instrukcji Dla Wykonawców muszą spełniać łącznie. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: - Formularz oferty, - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.alpha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach