Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2613 D Pielgrzymka – Twardocice 0+000 – 5+005

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2613 D Pielgrzymka – Twardocice 0+000 – 5+005
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 2613D w km 0 + 000 do km 5 + 005” – przebiegającej na znacznej swojej długości przez miejscowość Twardocice gmina Pielgrzymka. Droga w km. 0 + 000 łączy się z drogą powiatową nr 2608D w miejscowości Pielgrzymka. W km 5 + 005 dotyka granicy powiatu Złotoryjskiego i Lwóweckiego. Od km 0 + 000 do km 5 + 005 droga posiada nawierzchnię bitumiczną jednowarstwową (powierzchniowe utrwalenie, kilka razy poddawane procesowi regeneracji i remontów cząstkowych w miejscach tego wymagających) obecnie nadmiernie wyeksploatowana, znajdujące się liczne wyboje utrudniają poruszanie się pojazdów a w okresie opadów deszczu zastoiska wód w wybojach stwarzają niebezpieczeństwo ruchu, utrudniają przejazd oraz poruszanie się po drodze przechodniów (droga nie posiada chodnika). Wykonane odkrywki wykazały, że konstrukcja drogi nie odpowiada zakładanej nośności KR1. Opracowanie obejmuje wzmocnienie drogi do wymaganej nośności poprzez odbudowę nawierzchni drogi, utwardzenie poboczy , remont przepustów i rowów , przebudowę włączenia do drogi powiatowej nr 2608D. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. b) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Projekt budowlany. c) Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz - przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym nr konta 23 1020 5226 0000 6902 0627 7257. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2019 r., poz. 310). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Pl. Niepodległości 8, 59 – 500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach