Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 2039 S na odcinku od km 3+600 do km 7 +500, od miejscowości Złochowice, Klepaczka do Opatowa - powiat kłobucki. Teren inwestycji położony jest na części działek 1046, 1055, 455, 1054/2, 1041, 1041/2, 1063, 1041/1, 2585, 2542, 2566. Zakres przebudowy drogi powiatowej obejmuje : 1) roboty przygotowawcze: - rozbiórkę części istniejących chodników (2205m2), - rozbiórkę istniejących wjazdów (510m2), - rozbiórkę krawężników, obrzeży, - usunięcie warstwy gleby na gr.15cm w miejscu zatoki autobusowej i poboczy (6290m2), 2) przebudowę drogi na odcinku od ok. km 3+600 do 7+500 (2350 m2): a) na odcinku, gdzie występuje istniejący nowy chodnik: - sfrezowanie istniejącej warstwy asfaltowej na głębokość 10cm, - wbudowanie 6cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, - wbudowanie 5cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, b) na pozostałym odcinku: - wymianę istniejących krawężników betonowych (15x30cm na ławie betonowej), - wymianę istniejących chodników, - sfrezowanie na szerokości 1m (licząc od zewnątrz) od krawędzi jezdni nieograniczonej krawężnikiem istniejącą nawierzchnię asfaltową na głębokość 4 cm, - wbudowanie 6cm warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego (tam, gdzie frezowano na gł. 4 cm należy wbudować 10cm), - wbudowanie 5cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Pobocza drogi należy ściąć z warstwy humusu i utwardzić frezem uzyskanym z frezowania drogi na szerokość po 1m po obu stronach drogi. 3) rekultywację istniejących rowów na odcinku km 3+703 do km 3+900 oraz km 4+780 do km 5+520. Umocnienie projektowanych skarp humusowaniem i obsianiem trawą. Powierzchnia plantowania i obsiania skarp wynosi 8052m2. 4) przebudowę chodnika na odcinku km 3+623 do km 4+595 oraz km7+120 do km 7+300 wraz z wjazdami. Chodnik o szerokości 2,00m i ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm. Powierzchnia chodników: 2260m2. 5) przebudowę zatoki autobusowej zlokalizowanej ok. km 3+860 (110m2). Szerokość 3m, wyokrąglona promieniami 30m, połączona z drogą krawężnikiem najazdowym. Otoczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm. 6) przebudowę wjazdów. Wjazdy przebudowywane należy dostosować wysokościowo do istniejących. Należy je utwardzić frezem uzyskanym z sfrezowania drogi - wjazdy poza ciągiem chodnika. W miejscu, gdzie projektuje się rekultywację rowu pod wjazdami należy wymienić przepusty o średnicy 400 mm (liczba wjazdów:27). 7) udrożnienie rowów i oczyszczenie istniejących przepustów, 8) zamontowanie barier ochronnych drogowych o łącznej długości 25 m, 9) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów pod przebudowywany chodnik, zatokę oraz pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów oraz ściągnięcie humusu pod utwardzone pobocza drogi. Pod przebudowywane wjazdy, zatokę autobusową oraz chodniki przewiduje się wykopanie 370 m3. Przewiduje się wykopanie 760m3 gruntu pod projektowane rowy. Do zasypania przepustów pod zjazdami należy wykorzystać 81m3. Grunt uzyskany z tych wykopów zostanie rozplantowany. Zestawienie powierzchni i nowych materiałów: A.Krawężniki betonowe 15x30cm - 1650m, B.Obrzeża betonowe 30x8cm - 1552m, C.Krawężniki najazdowe 15x22cm - 360m, D.Bitumiczna taśma uszczelniająca (samoprzylepna, topliwa)-25m. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany/wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 88 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: od dnia -do dnia d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach