Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1 166R klasy „L” relacji Partynia - Jamy w km 4+300÷ 7+030 w m. Jamy;

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 48 17 583 75 21
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    Korczaka 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 48 17 583 75 21
    REGON: 690587692
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyjednostka organizacyjna samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1 166R klasy „L” relacji Partynia - Jamy w km 4+300÷ 7+030 w m. Jamy;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje remont drogi powiatowej Nr 1 166R w km 4+300 – 7+030. W zakres remontu wchodzi: remont istniejącej nawierzchni jezdni polegający na wykonaniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego, remont poboczy, remont dróg dla pieszych oraz remont mostu. W zakres remontu mostu wchodzi: naprawa betonu belek poręczowych i gzymsów, polegająca na odkuciu zniszczonego betonu, uzupełnieniu ubytków oraz nałożeniu powłoki ochronnej, a także modernizacja poręczy: podniesienie do normatywnej wysokości 1,10 m poprzez dospawanie dodatkowego pochwytu i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego, po uprzednim oczyszczeniu strumieniowo-ściernym.UWAGA: Wymagane jest aby warstwy wyrównawcza i ścieralna zostały wykonane całą szerokością jezdni. W związku z powyższym wymagane jest uwzględnienie opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem technologii wykonania warstw bitumicznych.2. Szczegółowy zakres robót określony jest w Rozdziale III niniejszego SWZ – zgodnie z Kosztorysem ofertowym – załącznik nr 1. Roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2. Rozdziału III. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres w przedziale 36 - 60 m-cy;3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót;4. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach