Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+900

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2184189
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
    ul. Poligonowa 30 30
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2184189
    REGON: 45067253800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+900
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 1962B Wizna - Srebrowo - Mrówki - Nieławice - Kokoszki - Guty - Kownaty na odcinku Srebrowo - Mrówki w lok. 4+000-4+900 1.Opis przyjętych rozwiązań: 1.1.Planowany zakres inwestycji Planowany remont istniejącej drogi ma na celu odtworzenie stanu pierwotnego poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i uzupełnienie nawierzchni żwirowych poboczy oraz zjazdów na pola uprawne. Projektuje się na całym odcinku drogę o przekroju szlakowym z jezdnią o szerokości 5,0 m i obustronnymi poboczami o szerokościach po 1,0 m. Odwodnienie drogi przewiduje się metodą powierzchniowego spływu naturalnymi oraz projektowanymi spadkami do istniejących przydrożnych rowów trawiastych chłonnych i na powierzchnie nieutwardzone pasa drogowego. Wysokościowo droga nawiązana będzie do istniejącego ukształtowania terenu a niweleta drogi poddana będzie jedynie nieznacznej korekcie wynikającej z wykonania warstw nawierzchni. W ramach przedsięwzięcia nie przewiduje się wycinki istniejącego zadrzewienia ani zakrzaczenia. Droga po remoncie nie zmieni swojej funkcji i kategorii. 1.2. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu klasa techniczna drogi (L); prędkość projektowa 40 km/h; ruch KR1; szerokość korony drogi 7,0 m; szerokość jezdni 5,0 m w przekroju szlakowym; pobocza szerokości 1,0 m; spadek poboczy żwirowych, jednostonny 6%; spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%. 1.3.Przebieg trasy Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w obrębie miejscowości Srebrowo i Mrówki, gmina Wizna i przebiega w otoczeniu gruntów rolnych. Początek remontowanego odcinka przyjęto poza terenem zabudowanym wsi Srebrowo w km 4+000 zgodnie z kilometrażem drogi. Koniec zaś przyjęto przed terenem zabudowanym wsi Mrówki w lokalizacji km 4+900,00. Przedsięwzięcie obejmuje odcinek drogi o łącznej długości 900 mb. 1.4.Niweleta podłużna drogi W zakresie niwelety, przewidziano jej nieznaczną korektę związaną z wykonaniem warstw nawierzchni i uzyskaniem normatywnych spadków nawierzchni. 1.5.Przekroje poprzeczne i normalne Projektuje się remont jezdni o szerokości - 5,0 m w przekroju szlakowym z poboczami o szerokości 1,0 m, spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%. Pobocza żwirowe szerokości 1,0 cm grubości 8 cm. Spadki poprzeczne poboczy jednostronne 6%. Remont zjazdów indywidualnych na pola uprawne zaprojektowano w zakresie uzupełnienia nawierzchni żwirowych gr. 16 cm o szerokości 5,0 m. Długość zjazdów do granic pasa drogowego. Na włączeniu do drogi krawędzie zjazdów przewidziano wyokrąglić łukami o promieniach 3,0 m. 1.6.Konstrukcja nawierzchni jezdni Uwzględniając stan istniejący należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla ruchu KR1 na podłożu G1 o module sprężystości nie mniejszym niż 100 MPa - zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, następująco: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (AC11S50/70); - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 0-10 cm (AC16W50/70); - warstwa przeciwspękaniowa z włókniny nasączonej polimeroasfaltem; - istniejąca nawierzchnia bitumiczna. Po obu stronach istniejącej jezdni należy wykonać poszerzenia - wzmocnienia konstrukcji jezdni o szerokościach po 0,75 m. Konstrukcja na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm (AC11S50/70); - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego średniej gr. 4 cm (AC16W50/70); - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; - podłoże G1. Przed przystąpieniem do wyrównania i wykonania nowej nawierzchni jezdni drogi należy istniejącą nawierzchnię oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Nawierzchnię bitumiczną należy wzmocnić przez ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z włókniny nasączonej polimeroasfaltem. Warstwę włókniny należy ułożyć po obu stronach jezdni w dwóch pasach o szerokości po 1,5 m od zewnętrznych krawędzi. 2.Skrzyżowania Projektowany odcinek drogi zachowuje istniejące powiązania komunikacyjne. W związku remontem projektuje się również remont nawierzchni zjazdów na przyległe nieruchomości o nawierzchni żwirowej. 3.Uzbrojenie inżynieryjne drogi W pasie drogowym nie występują urządzenia infrastruktury technicznej. W sąsiedztwie drogi przebiega linia telefoniczna niekolidująca z planowanym remontem. 4.Odwodnienie Odwodnienie drogi odbywać się będzie w sposób dotychczasowy systemem powierzchniowego spływu wód, projektowanymi spadkami i naturalnym ukształtowaniem terenu do istniejących rowów przydrożnych chłonnych i na nieutwardzone powierzchnie pasa drogowego. 5.Organizacja ruchu W związku z remontem drogi nie wprowadza się zmiany w istniejącym oznakowaniu ruchu. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać obowiązujących zasad oznakowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 03.220.2181 z późn. zm.). 6.Technologia robót Wszystkie roboty należy wykonać przy odpowiednim ich oznakowaniu zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy z zachowaniem zasad podanych w Polskich Normach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Do wykonania robót należy stosować materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 7.Zieleń W ramach inwestycji nie przewiduje się wycinki zadrzewienia i zakrzaczenia. Uwaga: - w koszt realizacji zadania należy wkalkulować koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), które ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert i jest warunkiem udziału w postępowaniu. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 3)gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 2.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Hexabank Spółdzielczy w Piątnicy nr 84 8762 0009 0003 2753 2000 0030 przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem wadium i tytułem postępowania. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, należy je złożyć w pokoju nr 11 - (oryginał) przed upływem terminu składania ofert, a kopię należy zamieścić w ofercie. 5. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3).Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4).Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5).Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( w przypadku gdy jest wymagane); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach