Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1897K (dz.2023/8) ul. Oświęcimska w miejscowości Głębowice w km 15+860 - 17+291 wraz z remontem przepustu w km 16+163

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1897K (dz.2023/8) ul. Oświęcimska w miejscowości Głębowice w km 15+860 - 17+291 wraz z remontem przepustu w km 16+163
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi powiatowej nr 1897K (dz.2023-8) ul. Oświęcimska w miejscowości Głębowice w km 15+860 - 17+291 wraz z remontem przepustu w km 16+163. Lokalizacja: droga powiatowa nr 1897K ul. Oświęcimska w miejscowości Głębowice (działki nr ew. 2023/8). Zakres prac do wykonania obejmuje roboty przygotowawcze, wykonanie nakładki asfaltowej, regulację i utwardzenie poboczy oraz regulację zjazdów indywidualnych. Zakres prac budowlanych: Roboty przygotowawcze - rozbiórkowe: 1) mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, 2) demontaż rurociągu żelbetowego łączonych na styk opaską betonową Dn 1000 mm, 3) rozebranie elementów betonowych zbrojonych - umocnienie przyczółków, 4) wywóz gruzu z konstrukcji żelbetowych samochodami samowyładowczymi. Roboty ziemne: 1) roboty ziemne na poboczach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, 2) ręczne formowanie nasypów z ziemi na poboczach, 3) wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociąg, 4) umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi, 5) ręczne zasypanie wykopów liniowych, 6) humusowanie i obsianie skarp. Odwodnienie korpusu drogowego - remont przepustu pod drogą fi 1500 mm. 1) ustawienie przesuniętej rury fi 1500 mm, 2) izolacja rur betonowych i żelbetowych abizolem, 3) wykonanie ścianek czołowych przepustu, 4) zbrojenie konstrukcji betonowych, 5) powłokowe izolacje pionowych powierzchni betonowych i murowych, 6) wykonanie drenaży. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem. Wykonanie pobocza utwardzonego z klińca kamiennego 0-31,5 mm. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym 0-16, 2) wykonanie nawierzchni warstwy wiążącej mieszanką mineralno - bitumiczną grysową, asfaltową 0-16, 3) wykonanie warstwy ścieralnej betonem asfaltowym modyfikowanym 0-11 Elementy ulic - zjazdy indywidualne: - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego. Roboty wykończeniowe - umocnienie skarpy: 1) umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi JOMB 100x75x12 cm, 2) humusowanie i obsianie skarp - wypełnienie otworów w płytach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i innymi odnośnymi. Przekazanie placu budowy możliwe będzie najwcześniej 01 czerwca 2013 r. Jeżeli przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy w Andrychowie, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.12.2013 - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 220, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach