Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1807N ( Węgorzewo - Kal) od km 1+392 do km 3+142

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4270960, 4270962 , fax. 087 4270961
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
    ul. 3 Maja 17B 17B
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4270960, 4270962, fax. 087 4270961
    REGON: 51143321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1807N ( Węgorzewo - Kal) od km 1+392 do km 3+142
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi powiatowej nr 1807 N wraz z wykonaniem remontu urządzeń odwadniających, tj. korytka ściekowego dla wód opadowych wzdłuż jezdni, barier typ olsztyński ISP. 2. Obiekt zlokalizowany jest na działkach nr ewid. 2-334/1 (obręb Węgorzewo) oraz: 8-110 i 8-102/1 (obręb Kal), położonych w Gminie Węgorzewo, powiat węgorzewski. 3. Wskazane jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis i zakres robót znajduje się w opisie technicznym, będącym załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, c) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 PLN, każda. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* oraz potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz/ lub potencjału technicznego. *tj. osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. a, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych - druk nr 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. b, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. c, Zamawiający żąda: 3.1. Wykazu robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c niniejszej SIWZ -druk nr 3. 3.2. Dokumentów potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie (referencje bądź protokoły odbioru). 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt d, Zamawiający żąda: 4.1. Wypełnionego przez wykonawcę druku nr 4 zawierającego imię i nazwisko osoby która będzie sprawować funkcję kierownika budowy; 4.2. Dołączonej do w/w druku kopii uprawnień budowlanych ww. osoby lub, i zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność w/w osoby do danej Izby. 4.3. Uwaga*: W ODNIESIENIU DO OSOBY, KTÓRĄ WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc niebędącą jego pracownikiem - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tą osobą do jej udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez tę osobę samodzielnej działalności, należy do oferty dołączyć jej pisemne zobowiązanie do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt e, Zamawiający żąda: 5.1. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Dowód wpłaty wadium lub dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6.2. Wypełniony i podpisany formularz oferty -druk nr 1; 6.3. Wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -druk nr 5; 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.1. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 9.1. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 12. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 podpunkt 1.1, 2.1, 2.2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 13. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 14. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 15. W przypadku, gdy pojedynczy wykonawca nie mógłby spełnić warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp wykonawcy, zgodnie z art. 23 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, tworząc tzw. konsorcjum. Muszą wtedy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólną, czyli każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a ściślej musi spełniać wymagania zawarte w art. 24 ust. 1 punkty od 1 do 9 oraz art. 24 ust. 2 punkty 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe wymagania muszą spełniać wspólnie. 16. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 6 podpunkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów wyszczególnionych w UWADZE są takie same jak odpowiadającego im dokumentu o którym mowa w rozdziale 6 podpunkt: 2.1. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 podpunkt 1.1, 2.1 oraz 2.2 muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie to nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa bądź przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach