Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ogłasza przetarg
- Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Gnieźnieńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 685 480 , fax. 672 685 480
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
ul. Gnieźnieńska 53
62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 685 480, fax. 672 685 480
REGON: 57079820300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwagrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1603P odc. Siedleczko – gr. gminy Wągrowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe zamówienie polega na rozbiórce istniejącego przepustu, budowie przepustu rurowego, korekcyjnym frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni, położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W, skropieniu nawierzchni lepiszczem asfaltowym, położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W, mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej, położeniu nawierzchni z SMA8S oraz wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr 76 1020 4027 0000 1102 1361 6067, z dopiskiem Wadium –”„Remont drogi powiatowej nr 1603P odcinek Siedleczko – gr. gminy Wągrowiec”, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do Oferty: • załącznik nr 1: Formularz oferty • załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania • załącznik nr 2a: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu • załącznik nr 6: Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) • dokument, z którego wynika umocowanie do podpisywania oferty ( rozdz. IX ust. 16) • dokument pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), pkt 8 -11 ww. Rozdziału • dowód wniesienia wadium. • oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja ul. Piaskowej w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-24 - Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Dodano: 2024-04-24 - Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Dodano: 2024-04-18 - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
Dodano: 2024-04-16 - Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Dodano: 2024-03-04 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – żwirowej i tłuczniowej
Dodano: 2024-03-03