Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1513E Gorzkowice - Ręczno w miejscowosci Łęki Szlacheckie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7323173 , fax. 044 7323103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7323173, fax. 044 7323103
    REGON: 59065458100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1513E Gorzkowice - Ręczno w miejscowosci Łęki Szlacheckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej nr 1513E Gorzkowice - Ręczno w miejscowości Łęki Szlacheckie od km 15+927 - do km 16+983 Lokalizacja: Łęki Szlacheckie, gmina Łęki Szlacheckie, powiat piotrkowski, woj. łódzkie Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty przygotowawcze, - remont chodnika, - remont zjazdów do posesji, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie w-wy gr. 4 cm, - roboty wykończeniowe (uzupełnianie i profilowanie poboczy), - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: - przedmiar robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat -a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa, rozbudowa, przebudowa trzech odcinków dróg o długości co najmniej 1500 mb każda, - za spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna osobę, która posiada stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie - w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. - za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej sprzętem: - wytwórnia mas bitumicznych 1 szt. - walec wibracyjny gładki 1 szt. - walec ogumiony 1 szt. - samochód dostawczy 1 szt. - samochód samowyładowczy 3 szt. - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem grubością i równością 1 szt. - równiarka samojezdna 1 szt. - skrapiarka do bitumu 1 szt. - zagęszczarka spalinowa 1 szt. - piła do cięcia asfaltu 1 szt. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - za spełnienie warunku: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający uzna Oświadczenie Wykonawcy d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 - za spełnienie warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w pkt. c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie -spełnia;nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, ich zakresu rzeczowego, min. długości odcinka drogi, wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Dane osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, wraz z danymi na temat jej kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia -uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenia i wykształcenia 6.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje wykonawca. 7. Sporządzony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiarów robót, przekazanych przez Zamawiającego, 8. Informacja o okresie gwarancji na przedmiotowe roboty 9. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązany jest złożyć wymagane dokumenty zgodnie z zapisem § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-3 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 4-8 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach