Powiat Gorzowski ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7330400, 95 7330438 , fax. 95 7330401
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7330400, 95 7330438, fax. 95 7330401
REGON: 21096731400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1421F m. Mystki – gmina Lubiszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miejscem realizacji zadania jest droga leżąca w miejscowości Mystki, Gminie Lubiszyn. W ramach zadania zostanie przeprowadzony remont drogi powiatowej nr 1421F na odcinku o długości 0,2 km. Roboty budowlane obejmą wymianę starej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiałów z rozbiórki oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z trawnikami i oznakowaniem pionowym. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnię asfaltową o znacznym zniszczeniu w wyniku wieloletniego użytkowania. Nawierzchnia drogi w bardzo złym stanie technicznym, posiada liczne spękania, powierzchniowe ubytki oraz liczne wyboje, w których tworzą się zastoiska wody. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie – przedmiarze robót oraz innych dokumentach załączonych do niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną