Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1336O Wołczyn - Biskupice km 0+341,00 ÷ 13+322,00.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4186161 , fax. 077 4186066
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4186161, fax. 077 4186066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1336O Wołczyn - Biskupice km 0+341,00 ÷ 13+322,00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1336O Wołczyn-Biskupice na odcinku od km 0+341,00 do km 13+322,00. Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Remont nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej o grubości min. 3,0 cm oraz nowej warstwy ścieralnej o grubości 4,0 cm, z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni pozostawia się bez zmian i wynosi 5,00 - 5,20 m (lokalnie do 5,80 m). Remont zaprojektowany został po istniejącej osi drogi, z wyjątkiem: - odcinka od km 0+364,00 do 1+267,38 z przesunięciem osi o 1,0 m, w istniejącej koronie drogi, - lokalnego wyrównania lewej krawędzi jezdni i związanych z tym przesunięć osi w granicach 0,15 ÷ 0,25 m w Brzezinkach, na długości łącznie 550 m. 2. Wykonanie poboczy bitumicznych: - od km 0+369 do km 1+239 - str. prawa szer. 2,5 m, wraz z przesunięciem osi jezdni i poszerzeniem o 1,0 m, - od km 2+256 do km 4+165 - str. prawa, szer. 1,15 m - od km 5+645 do km 6+670 - str. prawa, szer. 1,15 m - od km 11+228,50 do km 12+071,00 - str. prawa, szer. 1,15 m Konstrukcja poboczy bitumicznych na poszerzeniach - 4,0 cm - warstwa ścieralna z batonu asfaltowego - 20,0 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 3. Budowa chodnika z kostki brukowej od km 12+085 do km 12+358,70, str. lewa, szer. 1,50 m. 4. Ulepszenie istniejących poboczy gruntowych, szer. 1,0 m poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm. 5. Remont istniejących skrzyżowań z drogami powiatowymi - do końca obrębu skrzyżowań, wyznaczonego przekrojem drogowym jednojezdniowym za końcem wysp rozdzielających. Remont skrzyżowań z drogami gminnymi bitumicznymi - do granicy pasa drogi powiatowej. 6. Zjazdy oraz przepusty pod zjazdami nie są objęte przebudową lecz jedynie remontem nawierzchni w celu powiązania wysokościowego. 7. Odmulenie rowów przydrożnych na głębokość średnio 20 cm na odcinkach drogowych oraz renowacja rowów do projektowanej niwelety na odcinkach przebiegających przez miejscowości. 8. Remont przepustu pod koroną drogi w km 2+373,5. 9. Demontaż całości oznakowania pionowego z wymianą na nowe. 10. Oddzielenie poboczy bitumicznych od jezdni poprzez wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w postaci linii krawędziowej ciągłej oraz przerywanej na zjazdach. 11. Wycinka samosiejek, odrostów przy drzewach oraz pojedynczych krzaków i krzewów w pasie drogowym. 12. Wycinka łącznie 170 szt. drzew, karczowanie 181 szt. pni, frezowanie 21 szt. pni; uprzątnięcie terenu po wycince (oczyszczenie terenu z odpadów, tj. pozostałości po wycince); Odkupienie 100% pozyskanego drewna wg cen i ilości wynikających z protokołu brakarskiego, wykazu drzew i wyceny, jak niżej: Drewno użytkowe - nie zostanie pozyskane Drewno opałowe: 233,82 m3 x 50,00 zł/ m3 = 11.691,00 zł (netto) + 818,37 zł (podatek VAT 7%) = 12.509,37 zł (brutto) Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dokumentacji Projektowej obejmującej Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne i Przedmiar robót. Miejsce wykonywania zamówienia: droga powiatowa Nr 1336O Wołczyn - Biskupice, gmina Wołczyn, Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym: (4.219,56 + 3.481,14) = 7.700,70 Mg - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm: 2.289,64 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm: (39.899,84 + 32.747,30) = 72.647,14 m2 - wykonanie ścinki poboczy: 32.594,99 m2 - wykonanie ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej: 4.646,5 m w tym: - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na poboczach i odc. powiązania wysokościowego o gr. 10 cm: 27.543,50 m2 - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na powierzchni utwardzonego pobocza o gr. 20 cm: 1.011,00 m2 - wykonanie chodnika z kostki brukowej: 273,7 m/400,50 m2 - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp: 25.962 m - remont oraz oczyszczenie przepustów pod koroną drogi - plantowanie skarp i dna rowów: 44.034,60 m2 - pionowe znaki drogowe: 78 szt., 45,14 m2 (tablice) - oznakowanie poziome drogi: 559,26 m2 - wycinka drzew: 170 szt. - karczowanie pni: 181 szt. - frezowanie pni: 21 szt. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: - opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, - organizacji placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 100.000,00 zł Dopuszczalne formy wadium: - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Oddział w Kluczborku Nr: 61 88760009 0036 4549 2000 0002); - Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Gwarancje bankowe; - Gwarancje ubezpieczeniowe; - Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. w tym spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wykazać przynajmniej jedną budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 500 000 zł z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą w wykazie osób osobę, na niżej wymienione stanowisko, dla którego wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień. 3. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 (pkt 1-9) i 2 ustawy Pzp. a. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że podane warunki szczegółowe spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wg rozporządzenia. 6. Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 11. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). 12. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach