Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Łapiguz 112 112
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
REGON: 71158662700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont drogi powiatowej nr 1312 L Trzebieszów-Celiny-Krynka-Kolonia Gręzówka-Łuków, ul. Wiatraki w km 24+418 - 24+884 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi / z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych / : remont drogi powiatowej nr 1312 L Trzebieszów-Celiny-Krynka-Kolonia Gręzówka-Łuków, ul. Wiatraki w km 24+418 - 24+884 2. Szczegółowy zakres prac określa : a) przedmiar robót - zał. nr 4 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją określa projekt umowy. a) wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Komisja Przetargowa w I etapie zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia zbada oferty w zakresie ich kompletności oraz wymagań formalno-prawnych określonych w SIWZ. W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach, jakie należy dołączyć do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VI SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do (SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /referencje/ . 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Kosztorys ofertowy . 9. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. 10. Oświadczenie o wskazaniu przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie planuje powierzyć podwykonawcy - zał nr 5 do SIWZ. 11. Akt ustanowienia pełnomocnictwa - w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 P.z.p. 12. Zaparafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków - /zał. nr 6/. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ciągów pieszych o łącznej długości 1,20 km wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L w m. Sobianowice i m. Bystrzyca - etap III
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 113547L w zakresie chodnika w miejscowości Zdziłowice Czwarte od km 0+011do km 0+640 na długości 629 m
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1809 L w m. Ciechanki
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1802 L w m. Świerszczów
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika przy ul. Puławskiej w ciągu drogi powiatowej Nr 2503L w m. Gołąb na odc. 1075 m
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja dróg gminnych
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 101701L w miejscowości Brzozowica Duża na odcinkach o łącznej długości 800 mb.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa chodników w miejscowości Nowiny i Łuszczacz o łącznej długości 1,400 km
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa alejek pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-06-10 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja chodnika w ul. Kowalskiego
Dodano: 2016-06-10