Przetargi.pl
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1182 O ŁOSIÓW - KANTOROWICE

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1182 O ŁOSIÓW - KANTOROWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1182 O ( od km 0+000 do km 6+410) będzie między innymi obejmować : 1) odnowę nawierzchni jezdni bitumicznej ( 4 cm + 4 cm + w-wa wyrównawcza), 2) remont chodnika w m. Nowa Wieś Mała po stronie prawej o szerokości 1,50 mb łącznie ze zjazdami, po przeciwnej stronie drogi - wykonanie ścieków przykrawężnikowych, 3)oczyszczenie rowów przydrożnych, 4)ścinkę poboczy, 5)utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym, 6)montaż barier energochłonnych na przepustach i w miejscach niebezpiecznych, Pozostałe roboty ujęte w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiące załączniki do siwz. Wykonanie zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, tj. ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) zachowania przepisów BHP, 2) harmonogramu rzeczowo- terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie całego przedmiotu umowy w terminie do 29 października 2010r. z podziałem na poszczególne elementy(części) do odbioru częściowego, łącznie z terminami wykonania tych części oraz ich cenami wynikającymi z załączonego do oferty kosztorysu . 3)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Podwykonawstwo Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia , niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego .W takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. Utylizacja odpadów W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 12 czerwca 2001r. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach