Przetargi.pl
„Remont drogi powiatowej Nr 0651T Doły Biskupie - Kunów (w msc. Kunów) od km 5+330 do km 5+930, dł. 600mb”

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi powiatowej Nr 0651T Doły Biskupie - Kunów (w msc. Kunów) od km 5+330 do km 5+930, dł. 600mb”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ułożenie warstw bitumicznych na istniejącej podbudowie z wcześniejszym usunięciem, sfrezowaniem warstw bitumicznych (8cm – istn. warstwa wiążąca, 4cm – istn. warstwa ścieralna), grubości; średnio 8cm w zakresie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz gr. 4cm w zakresie warstwy ścieralnej, na całej szerokości jezdni 4,0m, poprzez rozścielenie masy bitumicznej przy pomocy rozkładarki mas bitumicznych oraz zawałowanie walcami drogowymi poszczególnych warstw jezdni na odcinku długości 600mb. przy szerokości jezdni 4,0m. Remont poboczy poprzez wybranie istniejących poboczy tłuczniowych szerokości po 0,5m gr. średnio 7cm i ułożeniu warstwy tłuczniowej szerokości 0,5m. po każdej z obu stron jezdni grubości średnio 7cm. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zamówienia określają: Wzór Umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik Nr 1 do Umowy, Przedmiar robót - załącznik Nr 2 do Umowy. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia, który stanowił będzie załącznik Nr 3 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł w terminie do 07.05.2019r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wnoszone: a) pieniądzu w formie: - przelewu bankowego na konto Starostwa Powiatowego Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 b) poręczeniach bankowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych c) gwarancjach bankowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych d) gwarancjach ubezpieczeniowych złożonych w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, będzie decydować termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Przed upływem terminu składania ofert Oryginał należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączyć należy ponadto: 1) dowód wniesienia wadium, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 4) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ 5) Uwaga! (Dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego nie wpływa na określony w SIWZ i Umowie rodzaj wynagrodzenia, który ma charakter ryczałtowy. Kosztorys ofertowy stanowi jedynie merytoryczne uzasadnienie oferowanej przez Wykonawców ceny, co ułatwia w dalszej kolejności ustalenie, czy cena nie jest rażąco niska, jak również określenie zakresu robót, do których wykonania Wykonawca jest zobowiązany w ramach oferowanego wynagrodzenia. Brak wyceny jakiejkolwiek pozycji elementów robót, niezbędnych do funkcjonowania przedmiotu umowy w parametrach założonych w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i opisie przedmiotu zamówienia, uznany będzie za wyłączenie brakującej pozycji lub elementu robót do innej ceny w wycenie ofertowej robót i pozycja ta nie będzie stanowić odrębnej płatności. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 8 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach