Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 0395Z na odcinku od km 2+270 do km 3+508.

Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428308, 3428513 , fax. 094 3428336
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428308, 3428513, fax. 094 3428336
    REGON: 33096057500013
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 0395Z na odcinku od km 2+270 do km 3+508.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące remont drogi powiatowej nr 0395Z (droga nr 6 - Węgorzewo - droga nr 206) na odcinku od km 2+270 do km 3+508. Podstawowy zakres robót obejmuje: a)frezowanie nawierzchni asfaltowych - 6849,00 m2 b)ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - grysowych - 6849 m2 c) profilowanie poboczy - 2476,00 m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 1 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej, przy czym każda z wykonanych robót musi dotyczyć odcinka drogi o długości min. 1,0 km 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, f)kserokopię wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy upoważniających do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia wraz z dokumentem stwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, g)polisę lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach