Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej 1395F w miejscowości Krasowiec, gm. Deszczno

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7330400 , fax. 095 7330401
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7330400, fax. 095 7330401
    REGON: 21046691900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej 1395F w miejscowości Krasowiec, gm. Deszczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Remont drogi powiatowej 1395F w miejscowości Krasowiec, gm. Deszczno. Zadanie polega na remoncie istniejącej drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku o łącznej długości 1,670 km i o szerokości jezdni 4,25 m. W ramach remontu jezdni istniejąca nawierzchnia zostanie wyrównana mieszanką mineralno - asfaltową oraz zostanie wykonana jednolita warstwa ścieralna na całej szerokości jezdni. W ramach robót pobocza jezdni zostaną uzupełnione gruzem betonowym na szerokości 0,5 m wraz z zagęszczeniem na głębokość średnio 10 cm oraz zostanie wykonana regulacja wysokościowa istniejących zjazdów. Zakres remontu obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1395F na odcinku od drogi krajowej nr 22 do torów kolejowych. Obiekt drogowy stanowiący zakres realizowanego zadania znajduje się w ciągu drogi nr 1395F, i jest zlokalizowany w gminie Deszczno, na działkach o nr ewid.: 133, 141, 142 obręb Krasowiec. Droga powiatowa nr 1395F, biegnąca przez wieś Krasowiec jest w bardzo złym stanie technicznym, co sprawia duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego. W okolicy planowanego do remontu odcinka drogi znajdują się grunty rolne, budynki gospodarcze oraz budynki jednorodzinne, do których droga stanowi jedyny dojazd: - nawierzchnia jezdni drogi powiatowej wykazuje znaczny stopień uszkodzeń, a jej stan można określić jako zły, - nawierzchnia jezdni posiada liczne uszkodzenia, głównie spękania siatkowe, których nasilenie widoczne jest szczególnie w śladach kół pojazdów oraz przy krawędziach jezdni, - widoczne są miejscowe ubytki i wykruszenia materiału bitumicznego przy krawędziach jezdni, - podczas przejazdu pojazdami wyczuwalny jest nieregularny profil podłużny i poprzeczny jezdni, a na poszerzeniach występują liczne wyboje i nierówności. 2. Rozwiązania projektowe: Roboty związane z planowanym remontem polegają na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni. Przyjęty schemat technologiczny (w kolejności technologicznej): - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni - Ułożenie bitumicznej warstwy wyrównawczej na całej szerokości istniejącej jezdni bitumicznej w ilości min. 50 kg/m2. - Ułożenie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (bezszwowo) z AC 11 S 50/70. - Uzupełnienie poboczy gruzem betonowym na szer. 0,5m wraz z zagęszczeniem na gł. średnio 10 po obu stronach jezdni. - Regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących zjazdów o nawierzchni twardej materiałem jak w stanie pierwotnym, o nawierzchni gruntowej gruzem betonowym (jak w ciągu poboczy). Nawiązanie nowych warstw asfaltowych z istniejącymi musi być wykonane w sposób płynny. Jezdnia - szerokość jezdni 4,25 m, - nawierzchnia bitumiczna, - spadki poprzeczne od 2%. Zjazdy do gospodarstw oraz do gruntów rolnych - szerokość dostosowana do stanu istniejącego - istniejące zjazdy do regulacji wysokościowej na długości ok. 0,5m, - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości warstwy 4cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 w ilości 354,88t. Przekrój podłużny Wysokościowo nawierzchnię poprowadzić tak, aby: - zapewnić minimalną grubość wzmocnienia nawierzchni istniejącej, - zachować płynność w powiązaniu z elementami geometrycznymi w planie (np. tak aby umożliwić nawiązanie wysokościowe projektowanej korony ze zjazdami, ogrodzeniami itd.), - zapewnić połączenie z istniejącym terenem, - zapewnić odwodnienie powierzchni jezdni. Odwodnienie Ukształtowanie wysokościowe remontowanych obiektów nawiązać do: - wysokości wejść do budynków, - położenia przyległego terenu, - warunków wynikających z odprowadzenia wód deszczowych. Planowana do remontu jezdnia nie jest ograniczona krawężnikiem, a wody opadowe odprowadzane są za pomocą spadków poprzecznych poza koronę drogi. Planowany remont ujmuje w swym zakresie tylko roboty branży drogowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa przedmiar robót (kosztorys ofertowy), dokumentacja dołączona do zgłoszenia robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty załączone do niniejszej SIWZ. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako (takie lub równoważne). Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza użycie znaków towarowych tylko w przypadku gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostateczne dokładnych określeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane treścią SIWZ. W myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści dokumentacji dołączonej do zgłoszenia robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej SIWZ. 3. Wskazówki ogólne Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami, uzgodnieniami i w koordynacji z zarządcami istniejących sieci. Prawidłowa realizacja przedsięwzięcia związana jest z przestrzeganiem ostrych reżimów technologicznych i prawnych remontowanej istniejącej nawierzchni, zastosowaniem wysokiej jakości sprzętu i materiałów budowlanych. Wynika to z obowiązujących aktów normatywno - prawnych, w tym przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, których znajomością musi się wykazać zarówno Wykonawca jak i przedstawiciele Inwestora. W szczególności należy pamiętać, aby: - utrzymywać teren w stanie bez wody stojącej, - zabezpieczyć pobocza przed rozmyciem przez wody opadowe, - podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów prawa budowlanego i norm w zakresie ochrony środowiska, - unikać powodowania nadmiernego hałasu, emisji spalin lub innych przyczyn powstałych w następstwie realizacji inwestycji, - chronić istniejącą roślinność, a w szczególności drzewa i krzewy przed ich zniszczeniem w toku realizacji zadania, - dokonać robót budowlanych w remontowanym , istniejącym obiekcie budowlanym polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a nie stanowiącego bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym, - zapewnić prawidłowy recykling i odzysk materiałów rozbiórkowych, odpady nie nadające się do przeróbki winny zostać odebrane przez służby komunalne i zneutralizowane. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia na roboty budowlane tj.: Wykonawca musi samodzielnie wykonać warstwę wyrównawczą oraz warstwę ścieralną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach