Gmina Tryńcza ogłasza przetarg
- Adres: 37204 Tryńcza, Tryńcza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 421 221 , fax. 166 421 221
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
Tryńcza 127
37204 Tryńcza, woj. podkarpackie
tel. 166 421 221, fax. 166 421 221
REGON: 65090056500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi nr 70 w miejscowości Ubieszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont drogi nr 70 w miejscowości Ubieszyn” na długości 330 mb. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy; - oczyszczenie nawierzchni drogowych; - remonty cząstkowe nawierzchni; - skropienie nawierzchni asfaltem; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych; - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym. 3. Jeżeli określono w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, nazwy producentów produktów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli wskazano normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy przysługuje prawo zastąpienia ich przez materiały, urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm. ). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty ( wzór stanowi załącznik Nr 1), 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału 6 ust. 1 SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha”.
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi w miejscowości Mechowiec
Dodano: 2024-02-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 104311 R Dzikowiec – Osiedle w miejscowości Dzikowiec
Dodano: 2023-12-29 - „Przebudowa drogi gminnej 113340R Niegłowice przez wieś w kier. Berdechowa na działce nr ew. 676/1 (od P. Wilczak do P. Wędrychowicz) w miejscowości Niegłowice” w km 0+212-0+344.
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 110509R Krasne – Capłapy – Pawłowa w miejscowości Krasne oraz Pawłowa
Dodano: 2023-12-08 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 2602R Stary Nart- Gwoździec w miejscowości Stary Nart
Dodano: 2023-10-27 - Remont drogi gminnej Nr 10 9812R „Krzemienica Jawornik” w msc. Krzemienica w km 0+000 – 1+090,00
Dodano: 2023-10-05 - „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Niepla na działce nr ew. 260 w km 0+220-0+540 w miejscowości Niepla”
Dodano: 2023-10-03 - Remont drogi gminnej nr 111506 w m. Pełkinie od km 0+000 do km 2+716”.
Dodano: 2023-09-21 - Remont drogi gminnej nr 110815R w km 0+000-0+730 na działkach nr ewid.: 2446; 2481/4, 2499/3 w miejscowości Nowosielce
Dodano: 2023-09-13