Przetargi.pl
Remont drogi nr 104651R dz. nr ew. 1573/4, 1907, 1908, 1909, 2265, 1725, 1755, 1906, 1928 w Brzózie Królewskiej

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi nr 104651R dz. nr ew. 1573/4, 1907, 1908, 1909, 2265, 1725, 1755, 1906, 1928 w Brzózie Królewskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane: Remont drogi Nr 104651R w miejscowości Brzóza Królewska obejmie odcinek drogi w km od 0+009 do km 1+064, długości 1055m i szerokości 5,5 m, na którym będą wykonywane następujące roboty: - Profilowanie asfaltową masą bitumiczną. - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5cm. - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4cm. - Profilowanie i zagęszczanie poboczy z tłucznia kamiennego (klińcem) szerokości 0,5m. - Odcinkowe odczyszczenie rowów przydrożnych. - Remont przepustów polegający na wymianie istniejących przepustów z rur betonowych pod remontowaną drogą na rury polipropylenowe. - Remont zjazdów indywidualnych oraz skrzyżowań z drogami wewnętrznymi polegający na dostosowaniu do rzędnej nowej nawierzchni jezdni wraz z ich utwardzeniem mieszanką z tłucznia kamiennego, oraz wymianie istniejących przepustów z rur betonowych na rury typu PRAGMA. - Remont chodnika dla pieszych z płytek betonowych 0,5 x0,5m szerokości 2m po stronie prawej na długości od km 0+009 do 0+024 oraz po stronie lewej na długości od km 0+009 do 0+015, polegający na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę wibroprasowaną, dostosowaniu niwelety do rzędnej nowej nawierzchni oraz wymianie zarurowania rowu pod chodnikiem po stronie lewej na długości 8m - Remont miejsc postojowych w km od 0+033 do 0+072 dla 9 samochodów osobowych w tym 2 dla niepełnosprawnych polegający na wymianie nawierzchni z płytek chodnikowych na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego. - na ciekach melioracyjnych dz. nr ew. 1725, 1755, 1906, 1928 ustawione zostaną bariery energochłonne - oznakowanie poziome jezdni (przejście dla pieszych) Cały zakres robót planowanych przy remoncie drogi, mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego drogi gminnej Nr 104651R objętej zgłoszeniem. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Załącznik nr 10: Przedmiary robót. 2) Załącznik nr 11: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Załącznik nr 12: Zgłoszenie wykonania robót. Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122120
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium -Remont drogi nr 104651R dz. Nr ew. 1573/4, 1907, 1908,1909, 2265, 1725, 1755, 1906, 1928 w Brzózie Królewskiej oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­- odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­- zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach