Przetargi.pl
Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8412215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2013-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 00053107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi Łowiczki-Las w km 0+000 do 0+380, w Łowiczkach - droga 510437K. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w całości tzw. koszty kwalifikowane, finansowane z budżetu państwa w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010 r., zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Nr procedury DI.271.4.2013 2. W zakres rzeczowy zadania wchodzą : Koszty kwalifikowane, m. in. : ścinanie poboczy - 380 m2, wyrównanie ubytków kruszywem - 412,3 m2, podwójna warstwa bitumiczna ze skropieniem - 864,5 m2, pobocze tłuczeń - 380 m2. Wartość zamówienia - ok. 24,0 tys. euro netto. Uwaga ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania dofinansowania ze środków budżetu państwa. 3. Przedmiary, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45233120-6. 4. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały itp.), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ. 7. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych. Roboty zamienne będą rozliczane oddzielnym zleceniem, wg. nośników cenotwórczych z przetargu. 8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8. 9. Wykazane w dokumentach przetargowych typy, symbole, nazwy handlowe itp. technologii, materiałów urządzeń, czy wyposażenia oraz nazwy ich producentów zostały określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych. Dopuszcza się zastosowanie wymienionych wyżej elementów innych marek i producentów, takiej samej lub wyższej jakości i o tych samych lub wyższych parametrach technicznych i użytkowych, charakterystycznych dla danego urządzenia, uzgodnionych z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach