Przetargi.pl
REMONT DROGI LEŚNEJ PRZECIWPOŻAROWEJ - KRYSTYŃSKA.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4182540, 4186565, 4180105 , fax. 077 4182323
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
    ul. A. Mickiewicza 8 8
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax. 077 4182323
    REGON: 53055930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI LEŚNEJ PRZECIWPOŻAROWEJ - KRYSTYŃSKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest remont drogi leśnej przeciwpożarowej - Krystyńska. 1.Charakterystyka drogi. Droga położona jest na terenie obrębu leśnego Kluczbork, w województwie opolskim. Z uwagi na swój charakter droga ta posiada lokalne znaczenie komunikacyjne, a jej podstawowa funkcją jest przede wszystkim obsługa przeciwpożarowa terenów wiejskich zlokalizowanych w jej bezpośrednim sąsiedztwie, jak również prowadzenia gospodarki leśnej związanej m.in. z wywozem drewna. Celem remontu drogi jest dostosowanie jakościowe nawierzchni przedmiotowej drogi do wymagań ruchu oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników ruchu oraz innych pojazdów poruszających się po tej drodze. 2.Podstawowe parametry drogi: - długość: 4665 km; - szerokość nawierzchni: między 3,10 - 4,90 m ( pas jezdny miejscami porośnięty trawą); - szerokość jezdni: 4,0 m. 3.W zakres robót remontowych wchodzi: 3.1) wycięcie i wykarczowanie krzaków, uporządkowanie terenu, 3.2) wykonanie robót ziemnych, usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, wykopanie rowów, uformowanie poboczy, odwiezienie nadmiaru urobku na odległość do 1 km, 3.3) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 3.4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach i mijankach, 3.5) ułożenie warstwy dolnej nawierzchni tłuczniowej (mieszanka tłucznia i kruszywa EPO), o grubości 10 cm po zagęszczeniu, 3.6) ułożenie warstwy górnej nawierzchni tłuczniowej (mieszanka tłucznia i kruszywa EPO), o grubości 10 cm po zagęszczeniu, 3.7) wykonanie przepustów o średnicy 40 cm pod zjazdami, 3.8) odmulenie przepustów i wyprofilowanie rowów, 3.9) wykonanie poboczy z gruntu uzyskanego z pogłębienia rowów, wyprofilowanie i zagęszczenie, grubość średnia - 20 cm, 3.10) oczyszczenie i uzupełnienie ubytków betonu w konstrukcji ścianek czołowych przepustu 4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , określonego w Dziale XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach