Przetargi.pl
Remont drogi leśnej nr inw. 242/340 od km 0+000 do km 0+680 na terenie Leśnictwa Łętownia

Nadleśnictwo Strzyżów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, Mostowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 761 011
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Strzyżów
    Mostowa 9
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 761 011
    REGON: 69002681200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej nr inw. 242/340 od km 0+000 do km 0+680 na terenie Leśnictwa Łętownia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PEŁNY OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA POD NAZWĄ „Remont drogi leśnej nr inw. 242/340 od km 0+000 do km 0+680 na terenie Leśnictwa Łętownia”. Przedmiotem robót i czynności jest remont drogi leśnej w granicach istniejącego pasa drogowego położonego na działkach: - nr ewid. 6132/1, 6133, 6141 obręb ewid. [0004 Nawsie], jednostka ewidencyjna [181505_2 Wielopole Skrzyńskie] na terenie Leśnictwa Łętownia, polegający na uzyskaniu efektu w postaci poprawy bieżącej zdolności użytkowej ciągu drogowego utraconej w skutek upływu czasu, eksploatacji oraz działania czynników atmosferycznych i geologicznych. Teren objęty zakresem robót stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów. Przewidywane roboty budowlane podlegają zgłoszeniu zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2019, poz. 1186 z późn. zmianami). Zgodnie z rozdz. 1 art.3 ust. 2 Ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 roku, drogi leśne są lasem. W związku z tym położone są na gruncie związanym z gospodarką leśną i nie posiadają odrębnych numerów ewidencyjnych. W takim przypadku przez pas drogowy należy rozumieć pas terenu, na którym znajdują się: jezdnia z poboczami tworzące koronę drogi, skarpy wykopów i nasypów, rowy, ścieki i inne urządzenia odwadniające, zjazdy na szlaki zrywkowe i składnice przyzrębowe oraz pola widoczności na łukach i skrzyżowaniach. Konieczność przebudowy istniejącego zjazdu publicznego podyktowana jest potrzebą przywrócenia ciągłości odwodnienia wzdłuż drogi powiatowej oraz poprawy warunków bezpieczeństwa podczas wjazdu i wyjazdu ze składnic przyzrębowych usytuowanych przy drodze leśnej nr inw. 242/340 na drogę główną powiatową. Aktualne usytuowanie istniejącego zjazdu publicznego w ciągu drogi powiatowej nie wymusza wykonania większych niż minimalne wyłukowań krawędzi zjazdu w stosunku do krawędzi drogi publicznej w celu poprawy warunków widoczności przy włączaniu się do ruchu. Stan istniejący: Korona drogi o szerokości 5,0 – 6,0 m jest wyraźnie wyznaczona i uformowana. W stanie obecnym droga przeznaczona jest do obsługi związanej z gospodarką leśną i ma podstawowe znaczenie dla Inwestora zapewniając komunikację wewnętrzną gospodarczą i minimalne połączenia zewnętrzne. Na trasie drogi jest usytuowanych: - 3 przepusty pod koroną drogi o konstrukcji rurowej żelbetowej, - 3 place składowe o nawierzchni gruntowej - 1 plac składowy z pętlą do zawracania Nawierzchnia drogi i pętli do zawracania: - km 0+000 – 0+680 - tłuczniowa szer. 3,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi 0,75 m. Występują wyboje, koleiny i rozmycia, spowodowane bieżącą eksploatacją oraz intensywnym spływem wód opadowych z terenu przyległego. Nie występują wysadziny i przełomy, co świadczy o właściwym odwodnieniu i nośności konstrukcji. Odwodnienie stanowi rów drogowy otwarty jednostronny od strony stokowej oraz odcinkowo obustronny (w środkowej części drogi) – drożny, lokalnie zamulony oraz przepusty pod koroną drogi i zjazdami (rurowe betonowe Φ500 mm) – drożne, lokalne rozmycia umocnień wlotu i wylotu. W otoczeniu drogi występuje intensywny kompleks leśny, drzewostan liściasty i iglasty, powodujący zacienienie drogi utrudniające nasychanie korony drogi . W ciągu drogi brak jest podziemnych urządzeń infrastruktury technicznej. Droga powiatowa Nr 1337R w obrębie projektowanego zjazdu posiada przekrój drogowy, w tym jezdnia bitumiczna o szerokości 5,50 m i obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0,75 – 1,0 m. Droga publiczna przebiega w nasypie wyniesionym ponad teren około 1,0 m; występuje rów przydrożny lewostronny o głębokości około 1,0 m. W chwili obecnej działka Nr 6132/1 posiada bezpośrednie połączenie z drogą publiczną poprzez istniejący zjazd publiczny wymagający przebudowy. Zakres robót do wykonania Przewidywane roboty budowlane i konserwacyjne mają na celu utrzymanie obiektu w dobrym stanie technicznym i zabezpieczenie przed szybkim zużyciem eksploatacyjnym, potęgowanym przez działanie warunków atmosferycznych. Stanowią element utrzymania warunków komunikacyjnych i eksploatacyjnych oraz zapobieżenia destrukcji istniejącego ciągu drogowego. Charakter tych prac sprowadza się bowiem do uzupełnienia powstałych ubytków w nawierzchni tłuczniowej poprzez uprzednie wyprofilowanie istniejącej warstwy jezdnej i jej oczyszczenie, a następnie uzupełnienie warstwy nawierzchniowej mieszanką kruszywa kamiennego. Działania te mają charakter odtworzeniowy elementów już istniejących. Przewidywane prace mają na celu utrzymanie drogi w należytym stanie poprzez wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych, porządkowych (np. udrożnienie rowów i przepustów, wymianę uszkodzonych wodopustów, usuwanie zalegającego gruntu, uzupełnienie ubytków, wymiana uszkodzonych kręgów itp) oraz zmierzają do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu eksploatacyjnego Włączenie drogi leśnej nr inw. 242/340 usytuowanej na działce Nr 6132/1 (obręb Nawsie) do drogi powiatowej Nr 1337R poprzez fragment pasa drogowego poza koroną drogi na działce Nr 7519 (obręb Pstrągowa). 2. Kody CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000–8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: OPIS ROBÓT: • oczyszczenie/pogłębienie istniejącego rowu drogowego z korektą pochylenia przeciwskarpy; • oczyszczenie przepustów pod koroną drogi i zjazdami z namułu; • uzupełnienie uszkodzonego umocnienia skarpy w obrębie wlotów/wylotów przepustów; • oczyszczenie istniejącej warstwy jezdnej i wyprofilowanie kolein; • uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniowej kruszywem kamiennym; • wymiana uszkodzonych elementów przepustów; • wymiana uszkodzonych wodopustów; • wyprofilowanie zjazdów na szlaki zrywkowe; • wyprofilowanie poboczy gruntowych i składnic przyzrębowych; • oczyszczenie i uporządkowanie terenu Opracowanie przewiduje wymianę uszkodzonego przepustu rurowego betonowego Φ500 L=10,0 mb pod koroną zjazdu na rury karbowane z tworzywa sztucznego Φ500mm o długości 9,80 mb dla przywrócenia ciągłości odwodnienia drogi powiatowej. Wlot i wylot przepustu należy umocnić brukiem kamiennym na ławie betonowej C8/10 gr. 10 cm lub kostką betonową szarą gr. 6 cm na ławie betonowej C8/10 gr. 10 cm po uprzednim wykonania ukosowania rur dla uzyskania pochylenia skarp 1:1,25. Konstrukcję włączenia nawierzchni zjazdu do drogi powiatowej należy wykonać jako zjazd w nasypie. Na połączeniu drogi dojazdowej z zjazdem będzie wykonany wodopust (ściek liniowy) prefabrykowany dla zminimalizowania napływu wody opadowej na jezdnię drogi powiatowej. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - projekcie wykonawczym; - przedmiarze robót; - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załącznikach do SIWZ (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”). 4. Lokalizacja – Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach: 6132/1, 6133, 6141 obręb eidencyjny Nawsie, Gmina Wielopole Skrzyński.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu co do powyższych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach